ساعت هوشمند Watch GT 2 هوآوی معرفی شد؛ دو هفته دوام باتری

هوآوی از ساعت هوشمند Watch GT 2 در دو سری ۴۲ و ۴۶ میلی متری با برخورداری از چیپست جدید Kirin A1 رونمایی کرد.

مجله آنلاین موبنا – ساعت هوشمند Huawei WATCH GT 2 مجهز به چیپست Kirin A1 و در دو اندازه ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری  به طور رسمی توسط هوآوی معرفی شد. این ساعت هوشمند علاوه بر دوام بی‌نظیر باتری، تجربه‌ای ارتقا یافته از ساعت‌های هوشمند را ارائه می‌کند.

این محصول نخستین ساعت هوشمند مجهز به پوشش شیشه‌ای سه‌بعدی یکپارچه با نمایشگر است. به همین دلیل نمایشگری بزرگتر و بدون حاشیه دارد.

WATCH GT 2 Huawei حالت‌های ورزشی بیشتر، برنامه‌های غنی‌تر، قابلیت تماس از طریق بلوتوث و پخش موسیقی را ارائه می‌کند که نتیجه آن ارائه کامل‌ قابلیت‌ها و امکانات در زمینه سلامتی و رهگیری فعالیت‌های ورزشی برای افرادی است که به سلامت و کیفیت زندگی اهمیت می‌دهند.

ساعت هوشمند Watch GT 2 هوآوی معرفی شد؛ دو هفته دوام باتری

(بالا: مدل‌های ۴۲ میلی‌متری، پایین: مدل‌های ۴۶ میلی‌متری)

دوام بی‌نظیر باتری به لطف چیپست Kirin A1

نسل پیشینHUAWEI WATCH GT   به خاطر شارژدهی خیره‌کننده تحسین می‌شد. نسل جدید این ساعت هوشمند پا را فراتر گذاشته و به لطف چیپست اختصاصی Kirin A1 دوام باتری از نسل قبل نیز بهتر شده است.

چیپست Kirin A1 از واحد پردازش بلوتوث پیشرفته، واحد پردازش صدای قدرتمند، واحد فوق کم‌مصرف پردازش نرم‌افزارها و واحدی جداگانه برای مدیریت مصرف انرژی تشکیل شده‌است. استفاده از هسته‌ پردازشی Cortex-M7 برای واحد پردازش نرم‌افزارها باعث شده شاهد نرخ مصرف انرژی ۱۰uA/MHz باشیم که در مقایسه با مقدار متوسط فعلی ۳۰uA/MHz  به مراتب پایین‌تر است. به این ترتیب علاوه بر شارژدهی، می‌توان روی عملکرد قدرتمند WATCH GT 2 نیز حساب باز کرد.

در استفاده‌های روزمره، سری ۴۶ میلی‌متری HUAWEI WATCH GT 2 قادر است تا دو هفته استفاده پیاپی دوام بیاورد. این مدت می‌تواند شامل هفته‌ای نیم‌ساعت مکالمه از طریق بلوتوث، نیم‌ساعت پخش موسیقی، ۹۰ دقیقه رهگیری فعالیت‌های ورزشی و فعال بودن بودن قابلیت نظارت هوشمند بر ضربان قلب باشد. سری ۴۲ میلی‌متری HUAWEI WATCH GT 2 نیز قادر است شارژدهی یک هفته‌ای را ارائه کند.

هر دو سری WATCH GT 2 از نظر مصرف انرژی در ثبت و رهگیری فعالیت‌های ورزشی با GPS روشن، بهینه‌تر از قبل عمل می‌کنند. مدل‌های ۴۶ میلی‌متری قادرند با یکبار شارژ کامل تا ۳۰ ساعت و مدل‌های ۴۲ میلی‌متری تا ۱۵ ساعت به رهگیری فعالیت‌های ورزشی با GPS روشن بپردازند.

ساعت هوشمند Watch GT 2 هوآوی معرفی شد؛ دو هفته دوام باتری

پوشش شیشه‌ای ۳D یکپارچه با نمایشگر

HUAWEI WATCH GT 2 از همان طراحی و استایل کلاسیک نسل قبل استفاده می‌کند و به لطف نمایشگر تمام‌صفحه یکپارچه‌شده با شیشه ۳D این ساعت، طراحی بدون حاشیه‌ و زیبایی دارد.

سری ۴۶ میلی‌متری WATCH GT 2 دارای نشانگرهایی خاص و ظریف است که با تکنیک‌های جواهرسازی روی صفحه ساعت حک شده‌اند تا نمایی جذاب‌تر و چشم‌نواز را ایجاد کنند. مدل‌های ۴۲ میلی‌متری نیز به لطف فرایندهای پیشرفته ساخت، تنها ۹.۴ میلی‌متر ضخامت دارند و به یک فریم فلزی شیک نیز مجهز شده‌اند.

ساعت هوشمند Watch GT 2 هوآوی معرفی شد؛ دو هفته دوام باتری

مدل‌های ۴۲ میلی‌متری مجهز به نمایشگر AMOLED HD لمسی با رزولوشن ۴۵۴×۴۵۴ پیکسل، طیف رنگ گسترده‌تر و طراحی بسیار باریک نیز هستند. طراحی نمایشگر این مدل‌ها مدرن و هنری است و آن را به گزینه‌ای مناسب برای افرادی که به دنبال سادگی و زیبایی هستند تبدیل می‌کند.

سیستم رهگیری ورزشی جدید و خلق تجربه غنی‌تر از ساعت‌های هوشمند

ورزشکاران حرفه‌ای و علاقه‌مندان به دنیای ورزش دنبال محصولی هستند که قادر به ثبت داده‌های فعالیت‌های ورزشی و تمامی موارد مرتبط به آن‌ باشد و این دو محصول هوآوی، گزینه‌ای مناسب برای آنهاست.

سری ۴۶ میلی‌متری ساعت هوشمند WATCH GT 2 هوآوی از طریق اتصال بلوتوث امکان برقراری تماس، حتی از فاصله ۱۵۰ متری گوشی را فراهم می‌کند. همچنین منوی مخاطبان جداگانه‌ای برای آن در نظر گرفته شده تا بتوان به سادگی اطلاعات دوستان و افراد نزدیک خود را در آن ثبت کرد و به آن دسترسی داشت. از دیگر ویژگی‌های این سری می‌توان به فضای ذخیره‌سازی قابل توجه و امکان ذخیره ۵۰۰ فایل موسیقی MP3 اشاره کرد.

ساعت هوشمند Watch GT 2 هوآوی معرفی شد؛ دو هفته دوام باتری

از نظر عملکرد در رهگیری فعالیت‌های ورزشی، WATCH GT 2 امکان رهگیری ۱۵ نوع ورزش مختلف، شامل مواردی نظیر پیاده روی، دویدن، شنا، دوچرخه‌سواری، سوارکاری و بدنسازی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. برای رصد کردن ۱۵ ورزش پشتیبانی‌شده، این ساعت حدود ۱۹۰ نوع داده مختلف را رهگیری می‌کند و آن‌ها را به طور جداگانه و براساس فعالیت انجام‌شده دسته‌بندی می‌کند تا بتوان آن‌ها را برای دریافت مشاوره‌‌های پزشکی و توصیه‌های ورزشی مورد استفاده قرار داد.

مدیریت کامل سلامتی برای استفاده روزمره

در زمینه ابزارهای پوشیدنی هوشمند، هوآوی متعهد شده تا به کاربران خود در زمینه مدیریت سلامت کمک کند. در عمل نیز هوآوی با طراحی و استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته و پیچیده موفق ‌شده به یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه مدیریت سلامت تبدیل شود.

هوآوی WATCH GT 2 قادر است با کنترل دائم ضربان قلب به تشخیص مواردی نظیر تپش قلب یا نارسایی قلبی کمک کند. در زمان‌هایی غیر از انجام فعالیت‌های ورزشی، هنگامی که ضربان قلب کاربر برای مدت ۱۰ دقیقه از ۵۰bpm پایین‌تر یا از ۱۰۰bpm بالاتر باشد، ساعت از طریق اعلانی به کاربر هشدار می‌دهد.

علاوه‌بر نظارت دائمی بر ضربان قلب، ساعت هوشمند جدید هوآوی به قابلیت پایش خواب نیز مجهز شده‌است. این روزها کیفیت خواب به یکی از معضلات جدی کاربران تبدیل شده‌است. فناوری TruSleep 2.0 با نظارت بر کیفیت خواب، ضربان قلب، کیفیت تنفس در خواب، آنالیز و مقایسه آن با دیتابیسی عظیم از داده‌ها قادر است کیفیت خواب شما را اندازه‌گیری کند.

همچنین هوآوی WATCH GT 2 با قابلیت اختصاصی HUAWEI TrueRelax همراه شده که با اندازه‌گیری HRV (تغییرات ضربان قلب) به کاربران امکان می‌دهد میزان استرس خود را بسنجند. از سوی دیگر، در صورتی که کاربر برای مدت طولانی فعالیت فیزیکی نداشته باشد، Watch GT 2 به کاربر هشدار می‌دهد تا سلامت او حفظ شود.

با ساعت هوشمند هوآوی می‌توانید تعداد گام‌های هر روز، مقدار کالری سوزانده شده و تعداد دفعاتی که از جای خود برخاستید را محاسبه کنید. این ساعت به شما کمک می‌کند تا وضعیت بدنی خود را در تمام طول روز تحت نظر بگیرید تا بتوانید سبک زندگی‌تان را سالم‌تر کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا