گوشی Huawei Nova 4، میان رده بدون ناچ

گوشی Huawei Nova 4 تمامی انتظارات از قابلیت ها و عملکرد یک گوشی میان رده را برآورده می سازد. پردازنده سریع، عملکرد قدرتمند و دوربین های باکیفیت از مهمترین ویژگی های این گوشی کارآمد و زیبا هستند.

مجله آنلاین موبنا؛ مریم عباسی – نکته چشم گیر در طراحی این تلفن همراه، حذف ناچ از صفحه نمایشگر و کاربرد حفره پانچ-مانند برای تعبیه دوربین ثانویه است.

درخصوص شباهت ها و تفاوتهای این مدل با گوشی Nova 3، می توان به ظرفیت باتری مشابه و پردازنده یکسان آنها اشاره کرد. با این حال گوشی Huawei Nova 4 از طراحی بروزتر، نمایشگر بدون ناچ، رم بالاتر و دوربین اصلی سه گانه بهره می برد.

گوشی Huawei Nova 4 یک گوشی میان رده اما مناسب برای تمامی کاربرانی است که به دنبال یک تلفن همراه هوشمند قدرتمند بدون صرف هزینه گزاف هستند.

 

گوشی Huawei Nova 4، میان رده بدون ناچ

طراحی

از نظر طراحی، مدل Nova 4 با قاب پشتی تمام شیشه ای و لبه های خمیده و قاب فلزی براق دور تا دور دستگاه، یک گوشی هواوی به تمام معناست.

پشت گوشی محل تعبیه حسگر اثرانگشت و ردیفی از سه لنز دوربین با فلش LED است.

گوشی Huawei Nova 4، میان رده بدون ناچ

این گوشی در چهار رنگبندی آبی شفقی، قرمز، سفید و مشکی عرضه شده است. رنگ آبی شفقی این تلفن همراه در واقع طیفی از رنگهای آبی تا بنفش را شامل می شود.

گوشی Huawei Nova 4، میان رده بدون ناچ

نمایشگر تمام صفحه گوشی Nova 4 از نوع LCD LTPS IPS با وضوح ۲۳۱۰ x 1080 پیکسل و اندازه ۶.۴ اینچ است که ۸۶% از کل قسمت جلویی دستگاه را احاطه کرده است.

در سمت چپ بالای نمایشگر دوربین ثانویه گوشی در یک حفره پانچ مانند جایگذاری شده که در صورت تمایل می توان در بخش تنظیمات تلفن همراه، آن را مخفی کرد.

عملکرد و رابط کاربری

گوشی Nova 4 با بهره مندی از پردازنده Hisilicon Kirin 970، رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت برای کاربری روزمره بسیار مناسب است. این گوشی عملکرد سریع و بدون وقفه ای دارد و با برخورداری از رم بالا امکان اجرای همزمان چندین برنامه بدون کمترین کندی را برای کاربر فراهم می آورد. این گوشی در اجرای روان بازی ها نیز بسیار خوب عمل می کند. به طور مثال در اجرای بازیهایی از قبیل PUBG و GPU Turbo عملکرد خوبی دارد.

گوشی Huawei Nova 4، میان رده بدون ناچ

گوشی Nova 4 رابط کاربری EMUI 9 را براساس اندروید ۹.۰ پای اجرا می کند. EMUI 9 یک رابط کاربری فوق العاده ساده و کاربردی برای تلفن همراه محسوب می شود.

 

باتری

گوشی Nova 4 از باتری نسبتا قدرتمند ۳۷۵۰ میلی آمپر/ساعت بهره می برد که برای استفاده طولانی مدت روزانه در تماشای فیلمها، انجام بازی و پرسه در شبکه های اجتماعی کارایی و ظرفیت لازم را خواهد داشت.

گوشی Huawei Nova 4، میان رده بدون ناچ

 

دوربین

گوشی Nova 4 مجهز به دوربین ثانویه ۲۵ مگاپیکسل است که از قابلیت های زیباسازی با فنآوری هوش مصنوعی، مات سازی پس زمینه تصویر و HDR برخوردار است.

دوربین سه گانه اصلی نیز شامل یک لنز ۴۸ مگاپیکسل (Wide)، یک لنز ۱۶ مگاپیکسل (Ultra-wide) و یک لنز عمق سنج ۲ مگاپیکسل با قابلیت مات سازی پس زمینه تصویر است.

با کاربرد افکت های هوش مصنوعی می توان تصاویری زیبا و با کیفیت را با گوشی Nova 4 ثبت کرد.

دوربین های این گوشی چه در نور شدید خورشید و چه شب هنگام قادر به ثبت تصاویری با جزییات دقیق و واضح هستند.

 


در کل گوشی Nova 4 به عنوان یک تلفن همراه میان رده تمامی خصوصیات و مشخصات لازم برای جلب توجه کاربران را داراست. این گوشی تلفیقی از سخت افزار قدرتمند و طراحی خیره کننده با خرده نوآوریهایی در ساخت است که می تواند انتظارات کاربر را تا حد زیادی برآورده سازد. دوربین این گوشی نیز با بهره مندی از فناوری هوش مصنوعی در ثبت جزییات تصاویر و رنگ پردازی بسیار دقیق عمل می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا