بازی اعتیاد آور Diagonal Hell دقت، سرعت عمل، واکنش!

Diagonal Hell نام یک بازی تمرکزی و به شدت اعتیاد آور برای سیستم عامل اندروید است که می تواند هر بازیکنی را در یک چشم به هم زدن شیفته خود نماید.

مجله آنلاین موبنا – گیم پلی بازی به هدایت یک موشک در مسیر های پر پیچ و خم خلاصه می شود؛ فقط می توانید به صورت مورَب به سمت بالا اوج بگیرید یا به پایین سقوط کنید. به یاد داشته باشید که نباید از مسیر خارج شوید و باید تا می توانید مسافت بیشتری را بدون برخورد به حاشیه ها طی کنید. با افزایش رکورد خود می توانید از طریق لیدربورد بازی با دیگر کاربران از سراسر جهان رقابت کنید.
رابط کنترلی، گیم پلی، آیتم ها و جلوه های بصری بازی به ساده ترین حالت ممکن تدارک دیده شده اند اما در عین حال بسیار زیبا هستند. بازی تمام سعی خود را می کند تا اعصاب و قدرت تمرکز شما را به چالش بکشد. با پیشرفت در مسیر، سرعت حرکت بیشتر می شود و پیچ و خم های آن صعب العبور می گردند. موسیقی آدرنالینی بازی که به صورت الکترونیکی تدارک دیده شده است؛ جذابیت گیم پلی را دوچندان نموده و تاثیر انکار ناپذیری در هیجان انگیز بودن تجربه بازی داشته است.

انتشار برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی!
کسب نمره خارق العاده ۴.۹ در پلی استور!
بدون نیاز به اتصال اینترنت
Diagonal Hell

اگر اهل بازی های نو آورانه و منحصر به فرد هستید و می خواهید سرعت عمل خود را به چالش بکشید این بازی بی‌نظیر را از دست ندهید! شایان ذکر است که بازی Diagonal Hell فقط ۵ روز است که در پلی استور به انتشار رسیده و تاکنون بازخورد بسیار خوبی از سوی کاربران فروشگاه گوگل پلی به دست آورده است.

اطلاعات:

  • اسم بازی: Diagonal Hell
  • دسته: آرکید
  • ورژن: ۱.۰
  • شرکت سازنده: Demium Games Labs
  • حجم: فایل نصبی: ۲۰ MB
  • ورژن اندروید پیشنیاز: ۴.۰ و بالاتر

تصاویر Diagonal Hell:

دانلود بازی Diagonal Hell:

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا