معرفی و دانلود بازی اکشن Moshpit

Moshpit از بازی های جدید و جالب اندرویدی در سبک اکشن می باشد که با دارا بودن گیم پلی سرگرم کننده و البته منحصربفرد می تواند شما را برای مدت ها سرگرم نماید.

مجله آنلاین موبنا – این بازی اکشن تاکنون توانسته نمره بسیار خوب ۴.۹ از ۵ را در پلی استور کسب نماید.

Moshpit
Moshpit

همانطور که در بالا اشاره کردیم این بازی یک گیم پلی جدید و منحصربفرد را برای شما ارائه می دهد ، هدف شما  در این بازی هل دادن افراد دیگر از روی صحنه اجرا موسیقی می باشد بطوریکه برای برنده شدن بایستی در آخر فقط خودتان بر روی صحنه باقی بمانید. به نوعی می توان گفت گیم پلی این بازی همانند بازی های بتل رویال است که در پایان کسیکه زنده می ماند ، برنده بازی خواهد بود. نحوه کنترل بازی بدین صورت است که شما بایستی با فشردن صفحه نمایش کاراکتر خود را کنترل نمایید و مبازرات چالشی خود را شروع کنید. بطور کلی این بازی دارای ۳۲ مرحله ی چالشی می باشد که در خلال برخی از مراحل بایستی با رئیس های بازی نیز روبرو شوید و مبارزاتی جذاب و هیجان انگیز را تجربه نمایید.

Moshpit
Moshpit

در ابتدای شروع مراحل موسیقی راک شروع به نواختن می کند و افرادی از پایین بر روی صحنه می آیند و بصورت دیوانه وار به بکدیگر حمله ور می شوند و شما به عنوان یکی از این افراد بایستی کاری کنید که خودتان آخرین فرد بر روی صحنه باشید. البته هر چقدر که در مراحل پیشرفت کنید ، مراحل چالشی تر خواهند شد بعنوان مثال در برخی مراحل بمب هایی از هوا آویزان شده اند که پرت کردن رقیبانتان را برای شما سخت تر خواهد کرد زیرا اگر در هنگام انفجار بمب ها در نزدیکی آن ها باشید ، به احتمال زیاد خودتان نیز از روی صحنه به پایین پرتا ب خواهید شد.

تصاویر بازی Moshpit :

دانلود بازی Moshpit :

معرفی و دانلود بازی اکشن Moshpit

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا