با پنج بازی برتر آفلاین ۲۰۱۹ آشنا شوید

امروز تصمیم گرفته ایم تا بازی هایی را به شما معرفی کنم که نیازی به اینترنت نداشته و آفلاین هستند و به اندازه ای هیجان انگیز هستند تا چندین ساعت مشغولتان کند.

مجله آنلاین موبنا – وقتی به دنبال بهترین بازی های آفلاین می‌گشتم، تعداد زیاد توسعه دهندگانی که هنوز بازی هایی با کیفیت و بدون نیاز به اینترنت می‌سازند، شگفت زده ام کرد. در این مقاله قصد دارم پنج بازی برتر آفلاین را معرفی کنم که در گوگل استور بالای چهار ستاره را دریافت کرده اند و محبوبیت و جذابیت خاصی نیز دارند.

این روز ها، صنعت ساخت بازی برای اسمارت فون ها به سمت بازی های آنلاین میرود و بیش از ۳۰ میلیون کاربر PUBG یا ۸.۵ میلیون کاربر Fortnite نشان میدهد که کاربران سراسر جهان هم از این نوع بازی ها استقبال میکنند.

Supercell هم کمپانی دیگری است که از بازی های آنلاین و رقابتی خود میلیارد ها دلار سور به جیب خود زده است. حتی با وجود چنین کاربران کثیری، باز هم شرایطی برایتان پیش آمده که به اینترنت دسترسی ندارید ولی میخواهید با کمی بازی خود را سرگرم کنید. چنین شرایطی نیاز به یک بازی آفلاین با کیفیت دارد و در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد.

Smash Hit

Smash Hit
Smash Hit

اولین بازی این لیست که به شدت توصیه میکنم Smash Hit نام دارد. اگر این بازی را دانلود کنید، میتوانید مطمئن باشید که مدت زیادی را صرف آن خواهید کرد. گیم پلی بازی بسیار ساده است و همین سادگی جذابیت آن را دوچندان کرده است.

در شروع بازی ابتدا ۲۵ توپ خواهید داشت که باید با آن ها راه خود را در یک دنیای خیالی باز کنید. تخریب اشیایی که سر راهتان قرار میگیرند سه توپ به شما خواهد داد و ده مرتبه تخریب پشت سر هم کریستال ها امتیازی اضافه خواهد داشت. یکی از ویژگی های این بازی که جذابیت آن را چندین برابر میکند، صداگذاری حرفه ای آن است.

Smash Hit
Smash Hit

توصیه میکنم اولین باری که این بازی را میکنید از هدفون استفاده کنید تا از کیفیت موسیقی آن لذت بیشتری ببرید. یکی دیگر از نکات مثبت این بازی، بدون تبلیغات بودن آن است. یک بار پیشنهاد خرید بازی به کاربر داده میشود که چند ویژگی و حالت آن را آزاد میکند. از جمله این مزایا، ذخیره در حافظه ابری برای دسترسی در دستگاه مختلف، آمار پر جزئیات و امکان ادامه بازی از نقاط بخصوص هستند.

برخی از ویژگی های Smash Hit

  • بیش از ۵۰ محیط با ۱۱ سبک گرافیکی مختلف
  • موسیقی بسیار زیبا حرفه ای
  • گرافیک بسیار خوب و طراحی زیبا

برای دانلود بازی Smash Hit نسخه v1.4.0 میتوانید از لینک مستقیم زیر استفاده کنید.

دانلود Smash Hit با لینک مستقیم


Flick shoot

Flick Shoot
Flick Shoot

دومین بازی آفلاین لیست ما Flick Shoot نام دارد. با قدرت میتوان گفت که این بازی یکی از بهترین بازی های ورزشی آفلاین PlayStore است. کنترل ها بسیار ساده هستند و کاربر تنها باید توپ را به سمت دروازه شوت کند، اما رفته رفته با موانع بیشتری مواجه میشود که گل زدن را دشوار میکنند.

کنترل تمام توپ دست کاربر است و باید به بهترین نحو ضربات ایستگاهی رو گل کند. هر چه به مراحل بالاتری میروید، رد کردن توپ از دیوار دفاعی سخت تر میشود. در نسخه رایگان، چهار حالت تعبیه شده که Challenge و Arcade و Time Attack و Not Miss نام دارند. با پرداخت حق عضو ماهانه این بازی میتوانید قابلیت تمرین و دریبل را هم به بازی اضافه کنید و تبلیغات مزاحم را نیز حذف کنید. شخصاً معتقدم که نسخه رایگان به راحتی میتواند سرگرمتان کند و نیازی به پرداخت مبلغی نیست.

ویژگی های بازی Flick Shoot

  • گرافیک عالی
  • فیزیک واقعی بازی و توپ و حرکت طبیعی دروازه بان
  • کنترل کامل توپ و امکان کات دادن به آن

برای دانلود بازی جذاب Flick Shoot نسخه v3.4.5 میتوانید از لینک مستقیم زیر استفاده کنید.

دانلود Flick Shoot با لینک مستقیم


Dumb Ways to Die 2

Dumb ways to Die
Dumb ways to Die

Dumb Ways to Die 2 کاملاً شبیه به نسخه اورجینال طراحی شده و با هدف آگاهی بخشی مردم از خطراتی که میتوانند منجر به مرگ شوند، توسط استودیو Metro Trains توسعه یافته است. گیم پلی بازی بسیار ساده است و کاربر تنها وظیفه دارد کاراکتر بازی را از مرگ نجات دهد. درون بازی ۶۵ مینی گیم تعبیه شده و این یعنی ۶۵ راه احمقانه برای مرگ وجود دارد که شما وظیفه دارید کاربر را از این مرگ ها حفظ کنید!

وقتی شروع به بازی میکنید، رفته رفته زمان بندی حفظ جان کاراکتر سریعتر میشود. این بازی بر خلاف گیم پلی ساده اش، حساسیت زیادی دارد و باید قبل از شروع بازی دستورالعمل ها را مطالعه کنید تا بهترین نحو از کاراکتر بامزه بازی، محافظت کنید. دیگر ویژگی این بازی، موزیک جذاب و دلنشین آن است که زیبایی بازی را دوچندان کرده است.

توجه: فایل دانلودی یک فایل zip میباشد، لذا بعد از دانلود باید آن را از حالت فشرده خارج کنید و دیتای آن را به دایرکتوری Android/obb و پوشه بازی انتقال دهید.

برای دانلود بازی Dumb Ways to Die 2 نسخه v2.5 میتوانید از لینک مستقیم زیر استفاده کنید.

دانلود Dumb Ways to Die 2 با لینک مستقیم


۲ Player Reactor

2 Player Reactor
۲ Player Reactor

۲ Player Reactor یکی از بهترین بازی های آفلاین دو نفره در پلی استور است. این بازی به صورت همزمان، سرعت واکنش، هوشیاری و دانشتان را به چالش خواهد کشید. در این بازی ۱۸ مینی گیم وجود دارد ک میتواند ساعت ها شما و دوستانتان را سرگرم کند. اولین نفری که بتواند جواب صحیح یک راند را بفهمد، پیروز آن راند خواهد شد ولی بهتر است قبل از شروع بازی، دستورالعمل های هر بخش را مطالعه کنید.

برخی از مینی گیم های ۲ Player Reactor

  • آیا پایتخت و کشور نمایش داده شده، درست نوشته شده اند؟
  • چه کسی میتواند بین صورتک های خوشحال، صورتک ناراحت را پیدا کند؟
  • آیا موش میتواند هزارتو را حل کند؟
  • وقتی نمایشگر سفید شد، صفحه را لمس کنید.
  • آیا شمارش معکوس به صفر رسید؟

برای دانلود بازی ۲ Player Reactor نسخه v2.0 میتوانید از لینک مستقیم زیر استفاده کنید.

دانلود Two Player Reactor با لینک مستقیم


Daddy was a thief

Daddy was a thief یکی از بهترین بازی های یک دستی آفلاین است که از گرافیک با کیفیت و صدای حرفه ای استفاده میکند. تنها کاری که کاربر باید انجام دهد، سوایپ به سمت بالا و پایین است تا سقف ها شکسته شوند. در این بازی، کاربر کنترل یک دزد را در اختیار دارد که باید تا جایی که میتواند سکه جمع کند و اشیا اطراف خود را از بین ببرد.

این بازی المان های دیگری مثل پلیس، موشک و یک اسلحه مخصوص دارد که باعث کوچک شدن شما میشود تا شکستن اشیا خانه سخت تر شود. این یکی از بازی هایی است که میتواند هر مقدار که بخواهید با آن سرگرم شوید چرا که اگر نیمه کاره رهایش کنید، چیزی از دست نخواهید داد. مگر آنکه بخواهید رکورد شخصیتان بشکنید که در آن صورت اتفاقات دور و بر نمیتوانند مزاحم هدفتان شود!

برخی از ویژگی های بازی Daddy was a thief

  • امکان گرفتن قدرت یو پی اس برای زنده ماند بیشتر
  • تلاش برای سرقت از انواع بانک ها
  • محیط های جذاب و منحصر به فرد
  • گرافیک مطلوب و حرفه ای

برای دانلود بازی Daddy was a thief نسخه v2.1.6 میتوانید از لینک مستقیم زیر استفاده کنید.

دانلود Daddy was a thief با لینک مستقیم

این پنج بازی محبوب آفلاین من در سیستم عامل اندروید بود که میتوانید با دانلود آن ها ساعت ها وقت اضافه خود را با لذت پشت سر بگذارید. همانطور که اشاره کردم، شخصا Smash Hit را بیشتر از بقیه میپسندم. بنابراین اگر شک دارید که کدام یک را بیشتر میپسندید، توصیه میکند این بازی را حتما دانلود کنبد. ۲ Player Reactor هم برای زمان هایی که با دوستانتان هستید، میتواند انتخاب خوبی باشد. شما هم اگر بازی خوبی میشناسید که میتواند در این لیست جای گیرد را در قسمت نظرات معرفی کنید.

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا