دانلود بازی اکشن Zombie Age 3

Zombie Age 3 از بازی های جالب و پرطرفدار اندرویدی در سبک اکشن می باشد که با در اختیار داشتن گیم پلی هیجان انگیز و سرگرم کننده توانسته مخاطبان زیادی را درگیر خود کند.

مجله آنلاین موبنا –  این بازی اکشن تاکنون بیش از ۱۰ میلیون بار در پلی استور دانلود گردیده است و توانسته نقدها و نمره بسیار خوب ۴.۶ از ۵ را نیز از سوی کاربران  پلی استور دریافت نماید.

Zombie Age 3
دانلود بازی Zombie Age 3

همانطور که از نام بازی مشخص است ، گیم پلی آن در محوریت نبرد با زامبی ها قرار دارد که شما در یک محیط دو بعدی قرار می گیرید و بایستی با استفاده از سلاح های مختلف با زامبی هایی خونخوار دست و پنجه نرم کنید. بطور کلی در ماموریت های بازی کاری به جز کشتن زامبی ها ندارید و برای اینکار بیش از ۳۰ سلاح مختلف سرد و گرم را در اختیار شما قرار می دهد. در طول بازی شما می توانید در نقش بیش از ۲۰ شخصیت مختلف با زامبی ها روبرو شوید و با آن ها مبارزه نمایید ، همچنین بازی از لحاظ انواع زامبی ها از تنوع خوبی برخوردار است و شما با بیش از ۱۰ نوع زامبی و رئیس روبرو خواهید شد.

Zombie Age 3
دانلود بازی Zombie Age 3

کنترلر بازی بصورت لمسی در پایین صفحه قرار داده شده است که مشکل خاصی را برای شما ایجاد نمی کند و به راحتی می توانید با چند دست بازی کردن خود را با آن وفق دهید. علاوه بر گیم پلی سرگرم کننده و جذاب بازی ، گرافیک HD آن نیز از تقاط قوت بازی بشمار می رود ، سازندگان برای طراحی انیمیشن ها ، محیط ها و شخصیت های بازی وقت زیادی را صرف کرده اند و در طراحی گرافیکی بازی از رنگ های متنوعی استفاده کرده اند که بازی را برای مخاطبین چشمگیرتر و جذاب تر کرده است.

تصاویر بازی Zombie Age 3

دانلود بازی Zombie Age 3

دانلود بازی با لینک مستقیم

 

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا