تشکیل جلسه ستاد تسهیلات نوروزی در استان هرمزگان

با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و آغاز سفرهای نوروزی، جلسه ستاد تسهیلات نوروزی ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات هرمزگان و مدیران دستگاه های تابعه وزارت در استان تشکیل شد.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان، احد قویدل مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در خصوص تشکیل ستاد نوروزی گفت: این جلسه با حضور مدیران دستگاه های تابعه وزارت متبوع و نمایندگان اپراتورهای تلفن همراه و رییس صنف دفاتر پیشخوان دولت جهت هماهنگی و پیش بینی راهکارهای لازم برای ارائه خدمات مناسب به مسافران در ایام نوروز تشکیل شد.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: با توجه به این که در ایام نوروز استان هرمزگان پذیرای تعداد زیادی از هموطنان خواهد بود با تشکیل این ستاد مقرر گشت در ایام نوروز ۹۸ دستگاههای تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و اپراتورهای تلفن همراه تمهیدات لازم را برای داشتن ارتباط پایدار اتخاذ کنند.
قویدل در این باره اضافه کرد: پوشش سیار جاده ای و نقاط پرتردد و گردشگری، نظارت بر عملکرد دفاتر پیشخوان و آمادگی دستگاه های تابعه وزارت برای مقابله با بحران های احتمالی در حوزه ارتباطات از جمله مواردی است که برای نوروز ۹۸ در دستور کار دستگاه های ذیربط قرار گرفته است.
بر اساس این گزارش، اپراتورهای تلفن همراه با افزایش تجهیزات ارتباطی، امکان پوشش کامل و ارائه خدمات با کیفیت ارتباطی در تمامی مسیرهای پرتردد، پایانه های مسافری شامل ایستگاه های راه آهن، فرودگاه و ورودی و خروجی به استان را فراهم کنند.
هم چنین تمامی دستگاه های تابعه وزارت و اپراتورها موظف به برقراری شیفت کشیک در ایام تعطیل نوروز شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا