پوشش همراه در روستاهای هدف گردشگری استان بوشهر ایجاد می‌شود

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر با اشاره به رشد صنعت توریسم در استان از شروع به کار ۴ سایت تلفن همراه با قابلیت پوشش ۷ روستای هدف گردشگری استان خبر داد.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر، علی سملیان مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با ذکر این مطلب افزود: در راستای رشد صنعت توریسم در روستاهای استان بوشهر، توسعه زیرساخت ارتباطی در روستاها یکی از اولویت های این اداره کل است.

سملیان تصریح کرد: ایجاد پوشش در در روستاهای گردشگری شهرستان های دشتی و دشتستان از محل طرح خدمات اجباری روستایی ( USO) طبق دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده و یک طرح ملی است.
وی در ادامه گفت: با توجه به اجرای طرح توسعه زیرساخت‌های گردشگری و اجرای طرح بوشهر توریسم ۲۰۲۲ در ۲۴ روستا و دو منطقه عشایری با محوریت روستا و ساحل ارتباطات در روستاها را توسعه می دهیم.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر ایجاد مراکز اقامتی محلی در استان گفت: در هر روستا ۱۰ تا ۱۵ اقامتگاه بومگردی ایجاد می‌شود و توسعه زیرساخت های ارتباطی برای رشد صنعت توریسم در اولویت این برنامه قرار دارد.
مدیر کل ارتباطات استات بوشهر افزود: استفاده از زیر ساخت های ارتباطی علاوه بر رونق اقتصادی و افزایش درآمد روستاییان، زمینه جلوگیری از مهاجرت به دیگر مناطق را فراهم می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا