چگونه صفحات وب را به صورت آفلاین مطالعه کنیم

بعضی وقت ها پیش می آید که مجبورید یک صفحه وب طولانی را ذخیره و بعد ها مطالعه کنید این قابلیت را برخی از مرورگر ها دارند اما اگر بخواهید یک صفحه وب را در فلش یا رم بریزید یا آن را به اشتراک بزارید باید از یک برنامه دیگری استفاده کنید.

موبنا – برنامه ای که به شما معرفی می کنیم می تواند به شما کمک کند که صفحات وب را با فرمت PDF ذخیره کنید که هم قابل کپی کردند باشد وهم روی همه دستگاه اجرا بشوند این برنامه با سرعت بالایی صفحه وب را دانلود کرده و آن را به PDF تبدیل می کند که به راحتی با PDF خوان ها قابل مشاهده می باشد با این برنامه می توانید کتاب های طولانی در سطح وب را برای مشاهده آفلاین ذخیره کنید و بدون داشتن اینترنت آن را بخوانید.

web convert pdf

android web to pdf

اپلیکیشن کاربردی که به شما اجازه ذخیره و اجرای صفحات وب را با فرمت رایج PDF می دهد این نرم افزار دارای محیط کاربری زیبا و کارکرد ساده است و سرعت بالایی در ذخیره سازی صفحه های وب دارد. اگر از اینترنت حجمی استفاده می کنید وبسایت های پر بازدید خود را ذخیره کنید تا برای باز کردن دوباره آنها از حجم اینترنت شما کم نشود و در زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید بتوانید آن ها را مطالعه کنید و یا در دستگاه هایی که به اینترنت دسترسی ندارند ارسال کنید. خیلی از کتاب ها در وب سایت ها نوشته می شوند و اگر شما بخواهید آن را ذخیره کنید تا ادامه داستان را بعد ها بخوانید یا برای دیگران ارسال کنید web convert pdf می توانید برای شما سریع و راحت این کار را انجام دهد

ویژگی های کلیدی اپلیکیشن convert web to pdf

  • دارای فایل منیجر داخلی برای کنترل پی دی اف های داخل گوشی
  • توانایی خواندن پی دی اف و عدم نیاز به برنامه پی دی اف خوان دیگر
  • قابلیت تنظیم برنامه برای جلوگیری از ذخیره تصاویر در pdf
  • رابط کاربری قابل فهم و ساده
  • قابلیت اشتراک گذاری پی دی اف ذخیره شده تنها با یک کلیک

مشکلات اپلیکیشن

  • تبلیغات داخلی
  • کمی تاخیر و لگ در هنگام ورق زدن پی دی اف ها

تصاویر رابط کاربری اپلیکیشن

دانلود از مایکت
دانلود از مایکت
 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا