معرفی و دانلود اپلیکیشن سرگرمی اسنپ کیو

اسنپ کیو یکی از اپلیکیشن های سرگرمی جالب می باشد که توسط استودیو ایرانی اسنپ هیت به تازگی در کافه بازار منتشر گردیده است و توانسته توجه زیادی را به خود جلب نماید.

موبنا – این اپلیکیشن سرگرمی در واقع یک مسابقه آنلاین اطلاعات عمومی می باشد چیزیکه مشابه آن را قبلا در برنامه های تلویزیونی ستاره ها و مسابقه هفته مشاهده کرده ایم.

اسنپ کیو
اسنپ کیو

پس از نصب و ورود به SnappQ از شما خواسته می شود تا شماره تلفن خود ار وارد نمایید تا کد فعالسازی برنامه برای شما ارسال شود ، پس از وارد کردن کد فعالسازی بایستی یک نام کاربری برای خود انتخاب نمایید ، پس از انجام این کار به صفحه ی اصلی برنامه هدایت می شوید که دره بندی هفتگی و میزان درآمد شما مشخص شده است. نحوه ی انجام مسابقه در این برنامه بدین صورت است که بایستی هر شب ساعت ۹ برنامه را باز کنید زیرا مسابقه تنها در این ساعت انجام می شود و سپس بایستی به ۱۲ سوال اطلاعات عمومی پاسخ دهید. دقت داشته باشید که شما تنها یک شانس دارید و پاسخ اشتباه به حتی یک سوال منجر به حذف شدن شما از مسابقه خواهد شد. اگر به همه ی سوال ها پاسخ درست بدهید برنده مسابقه خواهید شد.

اسنپ کیو
اسنپ کیو

همانطور که در بالا اشاره کردیم اگر تنها به یک سوال هم پاسخ اشتباه دهید از مسابقه حذف می شوید ولی برنامه برای این مورد نیز تبصره ای قرار داده و شما می توانید با اضافه کردن یکی از دوستان خود به برنامه یک جون اضافی دریافت کنید ، برای اینکار بایستی بر روی گزینه دعوت دوستان بر روی صفحه اصلی کلیک نمایید. با کلیک بر روی گزینه برندگان در صفحه اصلی می توانید جدول برندگان این هفته و تاکنون برنامه را مشاهده کنید. برای برداشت درآمد حاصل از بازی خود بایستی میزان درآمدتان را به بیست هزار تومان برسانید.

تصاویر بازی اسنپ کیو :

دانلود بازی اسنپ کیو :

معرفی و دانلود اپلیکیشن سرگرمی اسنپ کیو

 

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا