افتتاح مدرن‌ترین آزمایشگاه سیستم‌های گرمایش تابشی خاورمیانه

مدرن‌ترین آزمایشگاه سیستم‌های گرمایش تابشی خاورمیانه روز گذشته در زنجان افتتاح شد.

موبنا – به گزارش خبرنگار ما در این مراسم افتتاح که رییس سازمان صمت، رییس اداره استاندارد و رییس شهرک‌های صنعتی استان زنجان حضور داشتند، از فاز ۲ محصولات این گروه صنعتی و برند آن رونمایی شد.
حسین بابایی مدیرعامل گروه صنعتی تحقیقاتی شایانیر صنعت آریان در جمع خبرنگاران گفت: این گروه صنعتی پس از صادرات موفق به عراق و جمهوری آذربایجان، توسعه صادرات به بیش از ۲۰ کشور جهان ازجمله کشورهای حوزه خلیج‌فارس و آسیای میانه را در دست برنامه‌ریزی دارد.
وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: تولیدات این گروه ۱۰۰ درصد ایرانی است و در مقایسه با سایر سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی تا ۹۰ درصد به لحاظ اقتصادی صرفه‌جویی ایجاد می‌کند.
وی میزان اشتغال‌زایی این گروه صنعتی را ۳۵ نفر ذکر کرد و افزود: در نظر داریم با توسعه این گروه تا دو سال آینده میزان اشتغال‌زایی را تا حدود ۱۵۰ نفر افزایش دهیم.
علی احمدی رییس هیات مدیره نیز بابیان اینکه این گروه صنعتی اکنون ۲۵ نوع محصول گرمایشی و سرمایشی تولید می‌کند، گفت: در نظر داریم تا در یک برنامه پنج‌ساله ۵۰ نوع محصول کنیم به طوری که استان زنجان به قطب بزرگ تاسیسات تبدیل شود.
وی ادامه داد: میزان استقبال از تولیدات این گروه صنعتی در داخل کشور نیز خوب بوده و اکنون بیش از ۵۰۰ گلخانه، ۳۰۰ سالن ورزشی و بسیاری از واحدهای بزرگ تولیدی کشور برای سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی خود از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند.
احمدی رییس هیات مدیره این گروه صنعتی بابیان اینکه استفاده از این سیستم گرمایشی و سرمایشی از ۱۵ سال پیش رواج پیداکرده، گفت: این گروه اکنون ۵۰ درصد سهم بازار کشور را در اختیار دارد.
وی افزود: حمایت از کالای ایرانی باید موردتوجه جدی همه مسئولان باشد چون کشور اکنون در یک جنگ اقتصادی بسر می‌برد اما باید از تحریم برای خود یک فرصت بسازیم.
احمدی ادامه داد: ما تولیدکنندگان و کارآفرینان کشور با افزایش تولیدات، نوآوری و ارتقای کیفیت می‌توانیم بازارهای خوبی را در منطقه و جهان کسب کنیم.
وی تصریح کرد: باید به صادرات فکر کنیم چون در بخش تولید هنوز کارهای زیادی مانده که ما کارآفرینان باید انجام دهیم.
احمدی افزود: در سال ۹۸ باید همه تولیدکنندگان وارد بازارهای صادراتی شوند و مسئولان نیز برای حمایت از تولیدات داخلی به صحنه بیایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا