معرفی و دانلود بازی پازل Crush the Castle: Siege Master

Crush the Castle: Siege Master از بازی های جالب و پرطرفدار اندرویدی در سبک پازل می باشد که با دارا بودن گیم پلی سرگرم کننده و اعتیادآور می تواند مخاطبین را برای مدت ها سرگرم نماید.

موبنا – این بازی پازل نمره خوب ۴.۵ از ۵ را در پلی استور کسب کرده است.

Crush the Castle: Siege Master
Crush the Castle: Siege Master

گیم پلی بازی بدین صورت است که شما بایستی قلعه های مختلفی را از بین ببرید ، البته برای از بین بردن قلعه ها کار ساده ای پیش رو ندارید بلکه بایستی با استراتژی عمل نمایید تا بتوانید با کمترین تعداد سنگ، تخریب زیادی را به وجود بیاورید زیرا هر کدام از قلعه ها یک نقطه اتکاء مخصوص به خود را دارد که بایستی آن را شناسایی کنید و از این طریق قلعه را از بین ببرید. در ابتدای اینکه بازی را شروع می کنید متوجه این موضوع خواهید شد که گیم پلی بازی شباهت زیادی به بازی انگری برد دارد ، با این تفاوت که به جای پرتاب پرندگان ، در این بازی بایستی با استفاده از منجنیق سنگ ها ، گلوله های آتشین و موشک ها را به سمت قلعه ها پرتاب نمایید. هر کدام از مراحل سه ستاره دارد که بایستی سعی نمایید ماکزیمم ستاره های هر مرحله را کسب نمایید تا امتیاز بیشتر بدست آورید.

Crush the Castle: Siege Master
Crush the Castle: Siege Master

با پیشرفت در مراحل ، بازی به مرور سخت تر و سخت تر خواهد شد و همانطور که در بالا اشاره کردیم بایستی با فکر و استراتژی سنگ های خود را پرتاب نمایید. در این بازی شما سنگ های مختلفی را در اندازه و تعداد مختلف در اختیار دارید که بایستی با مکانیزم تخریبی هر کدام از سنگ ها آشنا شوید و در موقعیت مناسب از آن ها استفاده کنید. گرافیک و طراحی هنری بازی علی الخصوص انیمیشن های تخریب بسیار خوب و چشم نواز طراحی گردیده اند که لذت بازی را دو چندان می کند.

تصاویر بازی Crush the Castle: Siege Master :

دانلود بازی Crush the Castle: Siege Master :

معرفی و دانلود بازی پازل Crush the Castle: Siege Master

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا