معرفی و دانلود بازی اعتیاد آور Snowball.io

Snowball.io از بازی های جالب و هیجان انگیز اندرویدی می باشد که با دارا بودن گیم پلی اعتیاد آور به یکی از بازی های برتر و محبوب پلی استور تبدیل شده است، این بازی اعتیاد آور تاکنون بیش از ۱ میلیون بار در پلی استور دانلود گردیده است و نمره بسیار خوب ۴.۷ از ۵ را در این سایت کسب کرده است.

موبنا – گیم پلی بازی بدین صورت می باشد که شما هدایت یک ماشین برف روب کوچک را برعهده می گیرید و بایستی با سایر بازیکنان به رقابت بپردازید در این میان هر بازیکنی که بتواند سایرین را از بین ببرد و رتبه ی بالاتری را برای خود کسب نماید ، برنده خواهد شد. نحوه ی مبارزات بدین صورت است که شما با استفاده از ماشین های برف روب و با جمع کردن برف و ساختن گلوله ی برفی بایستی به سمت سایر بازیکنان شلیک نمایید و آن ها را از بین ببرید. بازیکنی که در آخر زنده بماند و بتواند سایر رقبای خود را از میدان مسابقه بدر کند ، برنده خواهد شد. پس از پایان هر مسابقه ، رتبه ی بازیکنان نیز مشخص می شود که با توجه  به رتبه ، xp به آن ها تعلق می گیرد که با استفاده از xp ها می توان اسکین های مختلفی را آزاد کرد و رنک خود را ارتقاء بخشید.

Snowball.io
Snowball.io

محیط های بازی به گونه ای طراحی شده اند که در هنگام مبارزات به مرور زمان میدان مسابقه کوچکتر خواهد شد و به همین دلیل استراتژی فرار گزینه ی مناسبی برای بقاء نمی باشد و بایستی با سایر رقبای خود مبارزه کنید. بازی از لحاظ بصری و گرافیک در سطح خوبی و چشم نوازی قرار دارد که با وجود انیمیشن های جذاب و روان ، تجربه ی بازی را لذت بخش تر می کند.

تصاویر بازی Snowball.io :

دانلود بازی Snowball.io :

معرفی و دانلود بازی اعتیاد آور Snowball.io

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا