معرفی و دانلود بازی اعتیاد آور Helix Jump

Helix Jump از بازی های جالب و بسیار محبوب اندرویدی می باشد که در سال ۲۰۱۸ رکورد پردانلودترین بازی موبایلی را از آن خود کرد بطوریکه در پلی استور بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود گردیده است.

موبنا – این بازی اعتیاد آور که تویط استودیو Voodoo و همچنین با همکاری استودیو H8Games ساخته شده است با دارا بودن گیم پلی چالشی و منجصربفرد توانسته به این عنوان دست پیدا کند.

Helix Jump
Helix Jump

گیم پلی بازی بدین صورت است که بازیکن کنترل یک توپ را برعهده می گیرد و بایستی با ضربه زدن بر روی صفحه نمایش گوشی ، توپ را از میان موانعی مارپیچ که به یک ستون استوانه ای متصل هستند به پایین استوانه برساند. هر بار که توپ را از مانعی رد کنید امتیاز برای شما تعلق می گیرد که مجموع امتیازات در پایان هر مرحله در واع همان رکورد شما محسوب می گردد. شاید در نگاه اول بازی ساده بنظر برسد ولی با جند دست بازی کردن متوجه خواهید شد که کار آسانی را برای گذراندن مراحل ندارید و بایستی دقت زیادی در طول مراحل بازی بخرج دهید. همچنین با پیشروی در مراحل بازی متوجه خواهید شد که بازی به مرور سخت تر و چالشی تر می شود.

Helix Jump
Helix Jump

با بالا بردن رکورد خود در بازی به مرور آیتم هایی برای شما باز می شود ، این آیتم ها شامل توپ ها با رنگ های مختلف و لکه ای که در اثر ضربه زدن توپ بر روی زمین ظاهر می شود ، می باشند. بازی اگرچه دارای طراحی ساده ای می باشد ولی در طراحی محیط های بازی از رنگ های متنوعی استفاده شده است که سبب جذاب تر شدن بازی شده است ، در هر مرحله از بازی یک رنگ وجود دارد که به مرور زمان این رنگ تغییر می کند. در پایان اگر به دنبال یک بازی رکوردی همراه با گیم پلی چالشی و هیجان انگیز هستید به شما توصیه می کنیم این بازی را از دست ندهید.

تصاویر بازی Helix Jump :

دانلود بازی Helix Jump :معرفی و دانلود بازی اعتیاد آور Helix Jump

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا