این ابزار چندکاره ۱۹ قابلیت مختلف دارد (+عکس)

در این محصول می‌توانید به امکاناتی از قبیل دم‌باریک، امبردست، سیم‌چین، قیچی، تیغ کاتر، خط‌کش، پیچ‌گوشتی کوچک و بزرگ، اره و … دسترسی داشته باشید که تمامی آنها در یک بدنه فولادی محکم و پرقدرت جاسازی شده‌اند.

موبنا – شرکت «لترمن» محصول جدید خود در خانواده ابزارهای چندکاره را معرفی کرد و با اضافه کردن چند قابلیت جدید و کاربردی به این چاقوی همه کاره فولادی، آن را به یک گزینه مناسب برای کاربران تبدیل کرد. این محصول «شارژ+ تی‌تی‌آی داماسکوس» نام دارد و اگرچه در اندازه کوچک ساخته شده است، ولی در اصل ۱۹ ابزار مختلف را شامل می‌شود و ضمن برخورداری از طراحی منحصر به فرد، می‌تواند برای سال‌های طولانی بدون آنکه کارایی خود را از دست دهد مورد استفاده قرار گیرد.

این ابزار چندکاره 19 قابلیت مختلف دارد (+عکس)

این ابزار چندکاره برمبنای مدل قبلی خود به نام «شارژ+ تی‌تی‌‌آی» ساخته شده است که تمام قابلیت‌های مورد نیاز شما را شامل می‌شود و در عین حال ممکن است برخی کاربردهایی را هم به همراه داشته باشد که پیش‌بینی نکنید. در این محصول می‌توانید به امکاناتی از قبیل دم‌باریک، امبردست، سیم‌چین، قیچی، تیغ کاتر، خط‌کش، پیچ‌گوشتی کوچک و بزرگ، اره و … دسترسی داشته باشید که تمامی آنها در یک بدنه فولادی محکم و پرقدرت جاسازی شده‌اند.

این ابزار چندکاره 19 قابلیت مختلف دارد (+عکس)

در این ابزار چندکاره چاقوی دندانه‌دار و چاقوی صاف به صورت دست‌ساز با فولاد داماسکوس ساخته شده‌اند و تا یک ابزار بسیار تیز و بُرنده در اختیار شما قرار دهند. شرکت سازنده برای این محصول چند آلیاژ مختلف مبتنی بر فولاد را با یکدیگر ادغام کرده است تا در نهایت تمامی ابزارها بسیار مقاوم و سخت باشند و کیفیت محصول نهایی فراتر از پیش‌بینی مشتریان باشد.

این ابزار چندکاره 19 قابلیت مختلف دارد (+عکس)

این محصول برخی قابلیت‌های دیگر از جمله ورودی یو‌اس‌بی، حافظه داخلی، چراغ قوه و … را هم شامل می‌شود و البته شرکت سازنده تصمیم گرفته است در مرحله کنونی اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر نکند. مرکز خبری «وگاس فورگ» هم اکنون اخبار اولیه به همراه تصاویر این ابزار چندکاره را منتشر کرده و توضیح داده است که کاربران می‌توانند ابزار چندکاره آمریکایی داماسکوس را از ژانویه ۲۰۱۹ به بعد خریداری کنند.

این محصول در مجموع ۲۵۲ گرم وزن دارد که طول آن در حالت بسته ۱۰ سانتی‌متر محاسبه می‌شود و تیغه‌های اولیه که از بدنه آن بیرون می‌آیند با طول ۷.۳۷ سانتی‌متر مورد استفاده قرار می‌گیرند. شرکت سازنده این محصول را به صورت محدود تولید کرده است و پیش‌بینی می‌شود هر کدام از آنها با قیمت ۳۰۰ دلار به فروش برسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا