دومین همایش با شکوه پیاده روی خانوادگی کارکنان مخابرات برگزار شد

دومین همایش باشکوه پیاده روی خانوادگی کارکنان با حضور مهندس سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و جمعی از مدیران ارشد مخابرات، امروز جمعه نهم آذر ماه ۱۳۹۷ به صورت همزمان در تهران و تمام مناطق مخابراتی در سراسر کشور برگزار شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری، ضمن تبیین اهداف برگزاری این برنامه گفت: این برنامه در فضای صمیمی با هدف نهادینه کردن فرهنگ ورزش در بین کارکنان و خانواده‌های آنان برای بالا بردن انگیزه در محیط کار، توسعه برند مخابرات و نیز ایجاد نشاط اجتماعی برگزار می‌شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر تجربه موفق همایش پیاده روی قبلی یادآور شد: امیدواریم در آینده نیز با همکاری تمامی کارکنان گرامی و خانواده‌های آنان شاهد گسترش بیش از پیش فرهنگ ورزش همگانی در بین خانواده بزرگ ارتباطات باشیم.
وی با تشکر از تمامی همکاران و مدیران مناطق در سراسر کشور به جهت برگزاری هرچه مطلوب‌تر همایش پیاده روی، افزود: برگزاری این قبیل برنامه‌ها در راستای پیشبرد ارتباط نزدیک و صمیمی کارکنان و ترویج فرهنگ ورزش و نشاط در بین کارکنان از اولویت‌های مدیریت شرکت مخابرات ایران است و همچنین توجه به موضوع حفظ سلامت و تندرستی و ارتقاء نشاط و شادی خانواده‌ها در جهت معرفی پیام مخابرات با شعار ارتباطی فراگیر بسیار مؤثر است.
مهندس سیدمجید صدری با بیان اینکه گسترش روحیه شادابی و نشاط کارکنان موجب تقویت بهره وری و بازدهی مجموعه شرکت مخابرات ایران است، گفت: استمرار برنامه‌های ورزشی و تفریحی برای کارکنان جزو تاکیدات مدیران ارشد و هیات مدیره شرکت است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان ضمن تشکر از تمامی همکاران خوستار این شد که باتلاش تمامی همکاران در سراسر کشور همانطور که بزرگترین شرکت ارتباطی و مخابراتی کشور هستیم بتوانیم به قله‌های بالای پیشرفت، ارتقاء پیدا کرده و محور حوزه ICT باشیم.
مهندس بیدخام، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران نیز با بیان اهمیت برگزاری چنین مراسمی از حضور گسترده کارکنان و خانواده‌هایشان در این همایش قدردانی کرد.
وی با اشاره به بازخوردهای مثبت همایش قبلی و ایجاد فضای نشاط و همدلی گفت: کارکنان شرکت مخابرات ایران و خانواده‌هایشان مانند یک پیکره واحد در تلاش هستند تا موجب پیشرفت حوزه مخابرات و ارتباطات کشور شوند.
گفتنی است در پایان این مراسم مفرح، مسابقات مختلف و قرعه کشی برگزار شد و دومین همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان مخابرات ایران با ارائه جوایزی پایان یافت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا