مجید صدری هفدهمین مدیرعامل مخابرات شد (+جدول)

مهندس سید مجید صدری که تا پیش از این مدیرعامل اپراتور رایتل بود، به عنوان هفدهمین مدیرعامل شرکت مخابرات ایران منصوب شد.

موبنا – در هفته‌های اخیر، نام سید مجید صدری برای مدیرعاملی و مهدی صفری برای ریاست هیئت مدیره این شرکت مطرح بود که در نهایت صدری به عنوان مدیر عامل انتخاب شد.
سید مجید صدری تحصیل‌کرده دانشگاه شهید بهشتی در رشته مهندسی کامپیوتر است و شهریور ماه سال ۱۳۹۲ به‌عنوان مدیرعامل سومین اپراتور تلفن‌همراه منصوب شد و در کارنامه وی مدیرکلی مشترکین و متقاضیان دیتا در شرکت دیتا، مشاور رئیس مرکز تحقیقات مخابرات ایران، مشاور مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران، مشاور ریاست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مدیرکل نظارت بر سرویس‌های ارتباطی در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دیده می‌شود.
گفتنی است ناصر وهداد در سال ۱۳۵۸ اولین مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بعد از پیروزی انقلابی اسلامی بود و پیش از صدری هم رسول سراییان از سال ۱۳۹۵ سکاندار این شرکت مخابراتی شده بود.

یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات با تایید این مطلب به خبرنگار موبنا گفت: بدلیل دعوت از سه تن از اعضای کابینه برای حضور در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت مخابرات و حساسیتهای هماهنگی زمان میان آنان، مراسم معارفه قطعا ابتدای هفته ی آینده برگزار خواهد شد.

 

ردیف نام مدیر‌عامل سال انتصاب
۱ ناصر وهداد ۱۳۵۸
۲ شهید محمود قندی ۱۳۵۸
۳ محمود واعظی ۱۳۶۰
۴ سید محمد غرضی ۱۳۶۴
۵ سید محمد نراقی ۱۳۷۰
۶ محمد جعفر ذبیحی ۱۳۷۴
۷ سید عبدالله میر طاهری ۱۳۷۶
۸ برات قنبری ۱۳۷۹
۹ علیرضا بهرامپور ۱۳۷۹
۱۰ علی اکبر صنعتی ۱۳۸۲
۱۱ محمد کرم پور ۱۳۸۳
۱۲ صابر فیضی ۱۳۸۴
۱۳ مظفر پور رنجبر ۱۳۹۱
۱۴ کاظم ابراهیمی صدرآبادی ۱۳۹۳
۱۵ سید اسدالله دهناد ۱۳۹۴
۱۶ رسول سراییان ۱۳۹۵
۱۷ سید مجید صدری ۱۳۹۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا