معرفی و دانلود بازی تخت پادشاهی Game of Thrones

Game of Thrones بازی معروف و دوست داشتنی “بازی تخت پادشاهی” محصول استودیوی Telltale Games برای اندروید است که جدیدترین به روز رسانی آن به همراه دیتای بازی در اختیار شما قرار گرفته است.

موبنا – داستان Game of Thrones مطابق با سریال آن که از شبکه‌ی HBO منتشر گردید، در خانه فورسترها که خانواده ای نجیب زاده از شمال وستروس و به استارک های وینترفل وفادارند اتفاق می افتد. آن ها که درگیر مسائل و حواشی جنگ ۵ پادشاه هستند سعی می کنند از موجی از جنگ های خونین، انتقام ها، دو رویی ها و نبردهایی که هفت اقلیم پادشاهی را به هرج و مرج کشیده است جان سالم به در ببرند. شما به عنوان یک بازیکن، در Game of Thrones نقش اعضای مختلف خانواده فورستر را بازی می کنید و سرنوشت آن ها را با انتخاب هایی که انجام می دهید رقم خواهید زد.

Game of Thrones
Game of Thrones

همانند دیگر بازیه‌ای استودیو Telltale تصمیمات و کارهای شما روند داستان بازی را تغییر خواهد داد! در این بازی صداگذاری و طراحی فوق العاده زیبای جزئیات، حیرت شما را بر می‌انگیزد. بازی تخت پادشاهی را تاکنون بیش از ۱ میلیون نفر نصب کرده‌اند و رتبه‌ی آن در گوگل پلی ۴.۳ از ۵ است. اگر از علاقه مندان به بازیهای ماجراجویی هستید هرگز Game of Thrones را از دست ندهید.

بازی تخت پادشاهی
بازی تخت پادشاهی

لازم به ذکر است که بازی Game of Thrones به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده است، فصل اول بازی به صورت رایگان بوده و برای تجربه ۵ فصل بعدی باید پول پرداخت کنید که البته  ما در  اندرویدزوم نسخه‌ی کامل بازی را به همراه دیتا برای دانلود در اختیار قرار داده‌ایم و شما قادرید بدون نیاز به پرداخت هزینه تمام فصل‌های بازی را از ابتدا تا انتها به راحتی تجربه کنید.

بازی Game of Thrones
بازی Game of Thrones

تغییرات نسخه‌ی آخر بازی Game of Thrones

در آخرین نسخه‌ی بازی باگ‌های کلی رفع شده و بهینه‌سازی در زمینه‌های مختلف صورت گرفته است.

تیزر تبلیغاتی بازی Game of Thrones :

دانلود آخرین نسخه بازی Game of Thrones :

طریقه نصب بازی :

از لیست زیر فایل نصبی بازی را متناسب با پردازنده گرافیکی خود انتخاب و نصب کنید.

فایل های نصبی

فایل های دیتا

 

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.telltalegames.gameofthrones100 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید.

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا