ابلاغ الزامات و دستورالعمل های امنیتی عملیاتی به دستگاههای اجرایی استان کرمانشاه

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، پایه و اساس رعایت الزامات امنیتی عملیاتی دستگاه های اجرایی را اجرای سند سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) و تشکیل مرکز مدیریت راهبردی افتای واحد استانی دانست.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس کارگروه IT و دفاع سایبری پدافند غیرعامل استان با اشاره به اینکه امنیت در حوزهفناوری اطلاعات همواره به عنوان یکی از مسائل و دغدغه‌های روز دنیا مطرح است، بیان کرد: همکاری و همدلی مسوولین، اساس و پایه ایجاد امنیتی نسبی در دستگاه‌های زیرساختی و غیر زیرساختی است..
وی افزود: اجرای سند سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) بصورت تدریجی و فازی توسط این دستگاه‌ها، بهترین و استانداردترین راه برای کاهش مخاطرات و دغدغه های امنیتی و سایبری است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات از تشکیل مرکز مدیریت راهبردی افتای واحد استانی برای پیشبرد اهداف پیشگیرانه در مقابله با حوادث و تهدیدات شبکه تبادل اطلاعات استان خبر داد و گفت: پایه و اساس رعایت الزامات امنیتی عملیاتی دستگاههای اجرایی، اجرای سند ISMS و تشکیل مرکز مدیریت راهبردی افتای واحد استانی است.
بهنیا ضمن اشاره به اقدامات ارزشمند مرکز تخصصی آپا و کمیته فنی کارگروهIT و دفاع سایبری پدافند غیرعامل افزود: مرکز آپا و کمیته فنی بازوهای توانمندی در شناسایی مشکلات و کمبودهای حوزه امنیت استان هستند.
در این جلسه با مشارکت اعضای کارگروه، سند و دستورالعمل امنیتی سایبری مورد بررسی قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، جلسه کارگروه IT و دفاع سایبری پدافندغیرعامل به ریاست شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و با حضور مظفر احمدی مدیرکل حراست استان و اعضای کارگروه در محل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه برگزار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا