دو خبر از آپتوس و اسپرينت

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت:سرويسهاي GSM در اين منطقه به خاطر اين قطعي بلا استفاده شدند در حالي که به طور معمول درصورت بروز مشکل گوشي هاي فناوري نسل سوم اين قابليت را دارند که به صورت اتوماتيک به شبکه GSMبراي استفاده از سرويس هاي صوتي …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت:سرويسهاي GSM در اين منطقه به خاطر اين قطعي بلا استفاده شدند در حالي که به طور معمول درصورت بروز مشکل گوشي هاي فناوري نسل سوم اين قابليت را دارند که به صورت اتوماتيک به شبکه GSMبراي استفاده از سرويس هاي صوتي آن وصل شوند.
بر اساس گزارش هاي منتشرشده، اين قابليت نيز دچار اختلال شد و کاربران مجبور بودند به صورت دستي گوشي را به شبکه GSM وصل کنند.
در گزارش آپتوس همچنين آمده است که دسترسي به سرويس هاي داده فناوري نسل سوم نيز کاملا غير ممکن شد.
کارمندان فني آپتوس اعلام کردند که اين قطعي تمام سرويس هاي کرانه دريا را در ساحل غربي دچار اختلال کرده است.
گزارش هاي ديگري نيز بدست آمده است که اين قطعي ها سروس هاي ديگر اين اپراتور را در مناطق ديگر دچار اختلال کرده است.
 يک مقام آگاه دراين باره گفت:اين دومين بار است که طي هفته جاري و بعد ازشکسته شدن کابل سرويس هاي اين اپراتور دچار اختلال مي شود.
تعداد کاربران در استراليا تا ۲۰۰۷ميلادي حدود ۲۲ميليون مشترک و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۹۶.۹۵درصد بوده است.
در اين کشور۶اپراتور ارتباطي وجود دارد دارد و تازه ترين آمار نشان مي دهد که تعداد کاربران اپتوس تاپايان فصل اول ۲۰۰۸ ميلادي هفت ميليون و ۲۰۰هزار نفربوده است.
اين اپراتور رتبه دوم را در بين اپراتورهاي اين کشور به خود اختصاص داده است.


همچنين در خبرها آمده است که شرکت اسپرينت سومين اپراتور بزرگ آمريکا تقويت کننده امواج موسوم به  Airave سامسونگ را براي کاربران تلفن همراه ارايه کرد.
به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت موبايل گيزمو، اين وسيله که برج کوچک تلفن همراه است سال گذشته در چند ايالت آمريکا عرضه شد و قابليت پوشش سرويس هاي بي سيم تا مساحت ۵ هزار فوت مربع را براي تقويت پوشش دهي بي سيم تلفن همراه در اطراف منزل يا محل کار دارد.
همچنين  کاربران اسپرينت مي توانند براي برنامه صوتي Airave با پرداخت ماهانه ۲۰ دلار براي اکثر گوشي ها اشتراک بگيرند.
بر اساس اين گزارش، برنامه ارتقاي پوشش دهي Airave تنها محدود به خانه و محل کار نيست بلکه باهمه گوشي هاي اسپرينت سازگار بوده و کار مي کند و فروش آن از ۱۷ آگوست به قيمت ۹۹/۹۹ دلار آغاز مي شود.
به منظور استفاده از Airave کاربران بايد با پرداخت ماهانه ۵ دلار اشتراک بگيرند.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا