چری فولوین تی۹؛ نسخه پلاگین هیبرید تیگو ۹ (+عکس)

چری از فولوین تی۹ رونمایی کرده که از منظر ابعاد بدنه و طراحی باید آن را نسخه پلاگین هیبرید تیگو ۹ در نظر بگیریم. فولوین تی۹ در کلاس شاسی بلند میان سایز قرار می گیرد.

موبنا فولوین را می توان قدیمی ترین برند گروه چری دانست زیرا اولین خودرو چری با کد A11 زمانی که سال ۱۹۹۹ تولید شد با برندهای فنگیون ، فولوین و ویندکلود در بازارهای مختلف حضور یافت.

چری A11

چری A11

اکنون چری از فولوین تی۹ رونمایی کرده که از منظر ابعاد بدنه و طراحی باید آن را نسخه پلاگین هیبرید تیگو ۹ در نظر بگیریم. فولوین تی۹ در کلاس شاسی بلند میان سایز قرار می گیرد.

اولین نکته در طراحی فولوین تی۹ به حذف جلوپنجره کرومی نرده ای که تیگو ۹ در اختیار دارد، مربوط می شود. پروفایل بسته و تخت دماغه خبر از پیشرانه ای متفاوت می دهد. دو ورودی هوا در طرفین سپر و لوگوی بزرگ چری در قسمت مرکز و بالای دماغه خودنمایی می کند.

نمای جانبی کاملا مشابه تیگو ۹ است و مهمترین رویداد این قسمت قطعا تم دو رنگ بدنه و سقف و همچنین دستگیره های پاپ آپ درب های خودرو خواهد بود.

چری فولوین تی۹ از منظر ابعاد برابر با ۴۸۲۰ میلیمتر در طول، ۱۹۳۰ میلیمتر در عرض و ۱۶۹۹ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز ۲۸۲۰ میلیمتر است.

نمای عقب نیز تفاوت خاصی با تیگو ۹ ندارد و همان منظره را پیش روی بیننده قرار می دهد.

فضای داخل کابین حس باکیفیتی را انتقال می دهد. اینجا تم دو رنگ اشرافی سفید و آبی جلب نظر می کند و عناصر کرومی نیز به خوبی نگاه مخاطب را شکار می کنند. همچنین در برخی قسمت ها از طرح چوب استفاده شده تا بر لوکس بودن فولوین تی۹ تاکید شده باشد.

از امکانات کابین باید به نمایشگرهای دیجیتال ۱۲.۳ اینچی در قابی یکپارچه، چیپ ۸۱۵۵ اسنپ دراگون ۵جی، سیستم صوتی سونی با ۱۴ اسپیکر و صدای فراگیر، نورپردازی هوشمند ۲۵۶ رنگ حساس به اکولایزر سیستم صوتی خودرو و بسیار از امکانات دیگر اشاره کرد.

چری فولوین تی9 همان تیگو9 است اما جذاب تر و اصیل تر! (+عکس)

 فولوین تی۹ در بخش پیشرانه ساختار هیبریدی دارد که اطلاعات مربوط به آن منتشر نشده است اما حضور سامانه تمام چرخ محرک هوشمند در تریم پرچمدار، شاخص صفر تا ۱۰۰ کیلومتر ۴.۲۶ ثانیه ای، برد حرکتی ۱۴۰۰ کیلومتر در حالت افزاینده برد حرکتی(موتور بنزینی به عنوان ژنراتور باتری موتور الکتریکی عمل می کند)، برد الکتریکی خالص ۱۶۵ کیلومتر و… اشاره کرد.

بخش بنزینی پیشرانه یک تپنده ۱.۵ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر است که وظیفه اصلی آن شارژ بسته باتری ۳۴.۴ کیلووات ساعت فولوین تی۹ است. در حالت پلاگین نیز سیستم شارژ سریع می تواند طی ۲۲ دقیقه ظرفیت باتری را از ۲۲ به ۸۰ درصد آن تکمیل کند.

در تریم مجهز به سامانه تمام چرخ محرک، بیشینه خروجی ۴۶۲ اسب بخار و بیشینه توان موتور مرتبط با تریم تک موتور(محور جلو) ۲۴۴ اسب بخار است.

فولوین تی۹

فولوین تی9
فولوین تی9
فولوین تی9
فولوین تی9
فولوین تی9
فولوین تی9
 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا