ایستگاه شارژ فیش‌بون (+فیلم و عکس)

ایستگاه شارژ فیش‌بون دارای پنج شیار سفارشی است که هر یک اندازه ای متفاوت دارند تا پنج دستگاه قابل حمل در آنها قرار بگیرند.

موبنا؛ محمدمهدی حیدرپور – با پیشرفت فناوری دستگاه های قابل حمل بیشتری توسط مصرف کنندگان مورد استفاده قرار می گیرند و نیاز به پریز برق برای شارژ این دستگاه نیز رو به افزایش است. تعداد دستگاه های قابل حمل بیشتر به معنای کابل های بیشتر برای شارژ این دستگاه ها است که می تواند به هم ریختگی میز کار یا اتاق شما را به همراه داشته باشد. اما ایستگاه شارژ فیش‌بون برطرف کردن این مشکل را هدف قرار داده است.

ایستگاه شارژ فیش‌بون (+فیلم و عکس)

فیش‌بون یک ایستگاه شارژ کاربردی و نیرومند است که از ابعادی برابر با ۱۰ × ۱۳.۴ سانتیمتر و ۲۴۹ گرم وزن سود می برد. همان گونه که از تصاویر مشخص این ایستگاه شارژ با الهام از اسکلت ماهی طراحی شده و ظاهری منحصر به فرد و کاربردی دارد. رنگ سیاه مات و اندازه جمع و جور موجب می شود تا به راحتی فیش‌بون را روی میز یا هر جای دیگری قرار دهید.

ایستگاه شارژ فیش‌بون (+فیلم و عکس)

ایستگاه شارژ فیش‌بون دارای پنج شیار سفارشی است که هر یک اندازه ای متفاوت دارند تا پنج دستگاه قابل حمل در آنها قرار بگیرند. بدنه این ایستگاه شارژ همانند یک سازمان دهنده خوب برای کابل های دستگاه ها هنگام شارژ عمل می کند.
ایستگاه شارژ فیش‌بون به پنج درگاه یواس‌بی مجهز شده و بیشینه قدرت خروجی آن برابر با ۶.۸ آمپر است که می تواند پنج دستگاه را شارژ کند. فیش‌بون ایستگاه شارژی هوشمند است و به طور خودکار خروجی نیرو را بر اساس نیازهای شارژ هر دستگاه شناسایی و تنظیم می کند.

پیش خرید ایستگاه شارژ فیش‌بون به قیمت ۲۹ دلار در وب سایت کیک استارتر امکان پذیر است و عرضه آن برای دسامبر ۲۰۱۵ برنامه ریزی شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا