معرفی و دانلود بازی مبارزه ای Injustice 2

Injustice 2 دومین نسخه از سری بازی Injustice می باشد که با دارا بودن داستانی جالب و گیم پلی جذاب توانسته به موفقیت نسخه ی قبل یعنی Injustice: Gods Among Us دست پیدا کند.

موبنا – این بازی مبارزه ای تاکنون بیش از ۱۰ میلیون بار در پلی استور دانلود گردیده است و نمره ۴.۳ از ۵ را در این سایت کسب کرده است.

Injustice 2
Injustice 2

داستان بازی ادامه نسخه اول می باشد ، در نسخه اول بازی شاهد بودیم که پس از مسوم شدن سوپرمن توسط جوکر ، شهر را به آشوب کشاند و خانواده ی خود را به قتل رساند و گروهی از ابرقهرمانان برای نجات جانشان بایستی با سوپرمن مبارزه می کردند. حال نسخه ی دوم بازی در مورد اتحاد بتمن و گروهی از ابرقهرمان ها می باشد که در تلاش هستند تا با سوپرمن مبارزه کنند و زمین را به حالت قبلی خود بازگردانند و بایستی در این راه با بسیاری از افراد حامی سوپرمن مبارزه نمایند. در این نسخه از بازی ابرقهرمان هایی نظیر اتراسیدس ، سوپرگیرل ، آکوامن ، بتمن ، سوپرمن و … حضور دارند.

Injustice 2
Injustice 2

گیم پلی بازی بصورت مبارزه ای می باشد و شما در هر مرحله بایستی با یکی از حامیان سوپرمن مبارزه کنید ، در هنگام مبارزات خود می توانید از حرکات منحصربفردی استفاده کنید. با پیروزی در مبارزات خود ، جوایزی را دریافت خواهید کرد که با استفاده از آن ها می توانید ابرقهرمان های بازی را آپگرید نمایید و برای آن ها لباس های مختلفی را تهیه کنید. بازی از لحاظ بصری و گرافیکی بسیار خوب طراحی شده است ، در طراحی محیط ها و کاراکترهای بازی به کوچکترین جزئیات نیز دقت شده است و سازندگان را بایستی در طراحی گرافیک اچ دی و صداگذاری مهیج بازی تحسین نمود.

توجه: بازی بصورت آنلاین می باشد و در صورت گیر کردن بازی در قسمت بارگذاری اولیه از فیلت-ر شکن استفاده نمایید.

دانلود بازی Injustice 2

دانلود فایل نصبی بازی Injustice 2

دانلود فایل دیتای بازی Injustice 2

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا