اینستاگرام نیم مگابایتی با امکانات فراوان

اپلیکیشن اینستاگرام یکی از معروفترین اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی حال است مدتی پیش شرکت اینستاگرام در سبب حل مشکل کمبود فضا ، سرعت بارگذاری پایین و مصرف زیاد حجم اینترنت برنامه اینستاگرام لایت Instagram Lite را اولین بار بی سرو صدا بصورت آزمایشی فقط برای مکزیک منتشر کرد.

موبنا – وحال در اکثر کشور های دنیا قابل استفاده است (در ایران فعال نیست)، برنامه اینستاگرام لایت تنها ۵۷۳ کیلوبایت حجم دارد و نسخه تحت وب میباشد که تقریبا تمامی امکانات نسخه اصلی بجز دایرکت را دارا میباشد (به زودی حل خواهد شد) و ظاهر آن هیچ تفاوتی با نسخه اصلی اینستاگرام ندارد.

اینستاگرام نیم مگابایتی با امکانات فراوان

چرا ۵۷۳ کیلوبایت؟

ترفندی که شرکت اینستاگرام برای ساخت این برنامه استفاده کده است بسیار جالب است ، این برنامه تحت وب است یعنی فقط سایت اینستاگرام وب را باز میکند و آن را سازماندهی میکند. این برنامه برای گوشی های قدیمی و گوشی هایی که سرعت آن ها پایین است بسیار مناسب است و یک اپ بسیار سبک است که کار همان اپ اصلی با حجم حدودا ۳۰ مگابایت را انجام میدهد.

اینستاگرام نیم مگابایتی با امکانات فراواناینستاگرام نیم مگابایتی با امکانات فراوان

اینستاگرام نیم مگابایتی با امکانات فراوان

برخی از ویژگی های برنامه

  • باز کردن سریع عکس ها و فیلم ها
  • صرفه جویی در مصرف حجم دیتا و فضا
  • حجم کم برنامه و سرعت اجرای بالا
  • اجرا کردن تمامی قابلیت های نسخه اصلی در حجم کم

نسخه لایت یا اصلی؟

اگر گوشی شما قدرت پردازش پایینی دارد و هنگام کار با برنامه اینستاگرام هنگ میکند  و یا فضای گوشی شما کم است و اگر مشکل اصلی شما نارضایتی از مصرف زیاد حجم اینترنت شماست ما پیشنهاد میکنیم که از برنامه ایسنتاگرام لایت استفاده کنید اما اگر فضای کافی یا گوشی قدرتمند دارید پیشنهاد نمیشود که از این برنامه استفاده کنید زیرا نسخه اصلی اینستاگرام امکانات خود را روز به روز قابلیت های به نسخه اصلی خود اضافه میکند و این بروز رسانی ها ، ممکن است مدتی بعد و یا  هیچوقت در نسخه لایت دیده نشود .

دانلود اینستاگرام لایت

اینستاگرام لایت با بیش از ۱۰.۰۰۰ دانلود در فروشگاه گوگل پلی از ۵ امتیاز توانسته ۳.۹ امتیاز را بگیرد و این امار نسبتآ خوبیست و این برنامه در گوگل پلی تنها برای مکزیک قابل دانلود است اما به نظر می آید به تدریج در تمامی کشور های دنیا از جمله ایران در دسترس قرار میگیرد.

اینستاگرام نیم مگابایتی با امکانات فراوان

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا