پیتون گرام: اپلیکیشن فرعی اما خوب تلگرامی

بی‌شک تلگرام یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای پیام‌رسان بین ماست. روزانه وقت زیادی از ما در این شبکه‌ی اجتماعی صرف می‌شود.

موبنا – اگر از کاربران قدیمی و اولیه در تلگرام باشید حتما می‌دانید امکانات و قابلیت‌های این پیام‌رسان رفته رفته به آن اضافه شد. با اینهمه خواسته‌های زیادی برای کاربران وجود دارد که هنوز در تلگرام گنجانده نشده بنابراین برنامه‌های فرعی، با استفاده از نسخه‌ی اصلی اقدام به اضافه کردن برخی امکانات دیگر کردند.

یکی از این برنامه‌ها پیتون‌گرام نام دارد. یکی از بزرگترین محاسن استفاده از این پیام‌رسانِ کاملا رایگان، قابلیت تفکیک مسیج‌ها از هم است. یعنی در پیتون‌گرام، پیام‌های کانال‌ها، گروه‌ها، ربات‌ها و غیره همگی در سربرگ‌های جدا از هم دسته‌بندی می‌شود و به این ترتیب مثلا پیام‌های خصوصیِ شما میان سیل زیادِ کانال‌ها گم نخواهد شد.

سربرگ اول، تمام پیام‌ها را یک‌جا و مانند نسخه‌ی اصلی تلگرام نشان می‌دهد، و بعد به ترتیب باقیِ پیام‌های خصوصی، گروهی، سوپر گروه‌ها، کانال‌ها و ربات‌ها از هم تکفیک شده‌اند. در پیتون‌گرام شما می‌توانید هر پیام و یا پستی که در گروه‌ها و کانال‌ها می‌پسندید را ستاره‌دار کرده و به ستون آخر که شکل ستاره دارد منتقل و برای دسترسیِ راحت در اختیار داشته باشید. بالای صفحه گزینه‌ای اضافه شده که با روشن کردنِ آن می‌توان به صورت مخفی آنلاین بود، به این صورت که بعد از خواندنِ پیام، تیک مشاهده برای مخاطبتان نمایان نمی‌شود. کنار عکس هر مخاطب در لیست پیام‌ها، چراغی قرار داده شده که در صورت آنلاین بودن در لحظه سبز می‌شود و از طریق آن به راحتی می‌توان افراد آنلاین را در یک نگاه پیدا کرد.

پیتون گرام: اپلیکیشن فرعی اما خوب تلگرامی

در تنطیمات گروهی، گزینه‌های متعددی برای پاک کردنِ تاریخچه، حذف سریع پیام‌ها، حذف گروهیِ پیام‌ها و یا رفتن به پیام اول گنجانده شده. در اشتراک‌گذاریِ پست‌ها می‌توان آنها را با ویرایشِ متن اصلی یا اضافه کردن نقل قول به اشترک گذاشت.

در بخش تنظیمات همه چیز جذاب‌تر است. انتخاب انواع قلم، بنا به سلیقه‌ی شخصی و همینطور تنوع در انتخاب رنگِ قالب از جذابیت‌های بارز این پیام‌رسان است. بخشی جدا در تنظیمات قرار داده شده که موارد در حال دانلود و یا پایان یافته را نمایش می‌دهد بنابراین اگر چند ویدئو و موزیک در جاهای مختلف برای دانلود در صف داشته باشید می‌توانید به راحتی آنها را پیدا و مدیریت کنید. پیتون‌گرام مجهز به حالت منشی است یعنی با فعال‌سازیِ گزینه در زمانی که آنلاین نیستید به مخاطبینی که برای شما پیام ارسال میکنند اعلام می‌کند شما در حال حاضر قادر به پاسخگویی نیستید.

اگر از آن دسته افرادی هستید که برای محیط‌های کاری و خانوادگی اکانت‌های جداگانه دارید پس بهتر است بدانید در پیتون‌گرام امکان اضافه کردن بیش از یک اکانت گنجانده شده و دردسر مدیریت چند تلگرام را برای کاربران از بین برده است.

با توجه به امکانات ریز و درشتِ گفته شده و نگفته شده، می‌توان هر طور که به میل است همه چیز را شخصی‌ساز کرد. بنظر می‌رسد این برنامه برای کسانی که مایلند از شکل و فرم رسمی خارج شوند و همه چیز را تغییر دهند بسیار مناسب باشد.

نقات قوت:

-امکان ویرایش پیام‌ها

-تفکیک پیام‌ها بر اساس نوع

-امکان انتخاب قالب

– اضافه کردن چند اکانت

– حالت روح

– مدیریت دانلودها

-امکان محبوب کردن پیام‌های دلخواه

کافه‌بازار
  • پیتون گرام: اپلیکیشن فرعی اما خوب تلگرامی
  • پیتون گرام: اپلیکیشن فرعی اما خوب تلگرامی
  • پیتون گرام: اپلیکیشن فرعی اما خوب تلگرامی
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا