معرفی مرورگر ضد تبلیغ و سریع بریو (Brave)

مرورگر بریو Brave (شجاع) که به تازگی معرفی شده صرفا جهت مسدود کردن تبلیغات است . این برنامه که بسیار عالی کار می‌کند دارای گزینه های زیادی برای مسدود کردن تبلیغات سایت ها است.

موبنا – این برنامه بسیار ساده و دقیق عمل میکند و میتواند بطور دقیق تبلیغات سایت ها (تبلیغات صفحه ای ، تبلیغات بنری در سایت و …) را شناسایی و مسدود کند . این برنامه در منوی پیشرفته خود که در هنگام وجود سایت باز میشود به شما نشان میدهد که در این سایت چند تبلیغ مسدود شده و همچنین میتوانید با غیر فعال کردن یک گزینه ساده بصورت لحظه ای مسدود تبلیغات را غیر فعال کنید . همانطور که سایت سازنده این برنامه گفته است با بستن تبلیغات در سرعت بارگزاری سایت و همچنین در مصرف حجم اینترنت بصورت چشمگیری صرفه جویی میشود. این مرورگر ۸ برابر سریع تر از مرورگر گوگل کروم عمل میکند.

معرفی مرورگر ضد تبلیغ و سریع بریو (Brave)
مرورگر بریو

دریافت مرورگر بریو Brave

مرورگر بریو تا به حال بیش از ۵ میلیون دانلود در گوگل پلی داشته و توانسته رتبه ۴.۳ را از ۵ کسب کند.

معرفی مرورگر ضد تبلیغ و سریع بریو (Brave)

معرفی مرورگر ضد تبلیغ و سریع بریو (Brave)

ویدیو کار با مرورگر بریو Brave

معرفی قابلیت های مرورگر

سرعت ۸ برابر سریع تر

معرفی مرورگر ضد تبلیغ و سریع بریو (Brave)

همانطور که در فیلمهای مقایسه برنامه مشخص بود ، با بستن تبلیغات دیگر آنها لود نمیشوند و نیاز نیست برای بارگزاری تبلیغات وقت و حجم بیشتری مصرف شود . این مرورگر ۲ تا ۸ برابر سریع تر از سایر مرورگر ها عمل میکند . میتوانید با نصب این مرورگر از سرعت بالای بارگزاری و در عین حال حجم کم مصرفی سایت هارا مشاهده کنید و وب گردی کنید. مرورگر بریو با برنامه نویسی (کد نویسی) تیم حرفه ای خود سرعت بارگزاری وب سایت ها را بسیار افزایش داده و تاین مرورگر ۸ برابر سریع تر از مرورگر گوگل کروم گوشی عمل میکند و همچنین ۴ برابر سریع تر از مرورگر گوگل گروم کامپیوتر وب سایت ها را برای شما بارگزاری میکند.

صرفه جویی در هزینه ها | صرفه جویی در مصرف حجم

معرفی مرورگر ضد تبلیغ و سریع بریو (Brave)

همانطور که گفته شد مرورگر بریو با بستن تبلیغات از مصرف حجم شما برای بارگزاری تبلیغات جلوگیری میکند و در نتیجه باعث میشود حجم شما ذخیره شود و در نتیجه باعث میشود تا هزینه کمتری برای اینترنتتان پرداخت کنید . دیگر نیاز نیست برای بارگزاری مطالب ناخواسته حجمی مصرف کنید یک کاربر معمولی در ماه ۲۴ دلار برای تبلیغات ناخواسته پرداخت میکند که در سال میشود ۲۷۶ دلار . با این برنامه دیگ نیاز به پرداخت این هزینه ها نیست. مسدود سازی تبلیغات این برنامه به قدری دقیق است که توانسته تبلیغات موجود در سایت یوتیوب که قبل از نمایش فیلم نمایش داده میشوند را مسدود کند و این کار بصورت چشمگیری در مصرف حجم دیتای شما صرفه جویی میکند.

مسدود سازی بدون مزاحمت

معرفی مرورگر ضد تبلیغ و سریع بریو (Brave)مروگر بریو تبلیغات سایت ها را بدون مزاحمت میبندد بطوری که حتی جای تبلیغات را هم نمیتوانید تشخیص دهید . این مرورگر در کنار تبلیغات ردیاب ها را نیز مسدود می کند که درکنار حفظ امنیت باعث وب گردی راحت شما و بدون دردسر میشود. این برنامه در هنگام بارگزاری سایت تبلغیات کوچک و بزرگ و همچنین تبلیغاتی که در صفحهات جدید برای شما باز میشوند را میبندد . جالب است بدانید که تنها بستن تبلیغات مربوط به اولین ورود به سایت نمیشود و هنگامی که شما در سایت وب سایت دیگری را باز میکنید نیزهیچگونه تبلیغی مشاهده نمی کنید .

محافظت از حریم خصوصی

معرفی مرورگر ضد تبلیغ و سریع بریو (Brave)

مرورگر Brave با مسدود سازی تبلیغات و جلوگیری از ردیاب ها میتواند یک فضای کاملا امن را برای شما ایجاد کند . کد های امنیتی این مرورگر بسیار قوی می باشند و به هیچ وجه قابل هک نیستند . این برنامه همچنین میتواند با مسدود کردن تبلیغات هکر ها از حریم خصوصی شما حفاظت کند و از سرقت اطلاعات شما جلوگیری میکند. همانطور که در سایت برنامه نوشته شده ، این برنامه از کد نویسی بسیار قدرتمند استفاده می کند که باعث شده تا وب سایت هایی که مشاهده می کنید به هیچ وجه نتوانند کوچکترین اطلاعاتی از شما دریافت کنند .  این مرورگر از سیستم امنیتی https نیز برخوردار است .

 

صرفه جویی در مصرف باتری

معرفی مرورگر ضد تبلیغ و سریع بریو (Brave)

مرورگر بریو توانسته با افزایش سرعت در بارگزاری وب سایت ها در مصرف باتری شما نیز صرفه جویی کند . همانطور که در اطلاعات برنامه در سایت رسمی برنامه نوشته شده این مرورگر ۲ تا ۴ برابر بیشتر از سایر مرورگر ها در مصرف باتری شما صرفه جویی می کند . این برنامه با بستن تبلیغات و افزایش سرعت بارگزاری و  همچنین مصرف کم دیتا در مصرف باتری گوشی شما صرفه جویی میکند. پس اگر ساعت های زیادی را صرف وب گردی با گوشی خود می کنید پیشنهاد می کنیم برای صرفه جویی در مصرف باتری حتما از این مرورگر استفاده کنید .

امکانات ذکر شده در سایت

  • سرعت بالای در جست و جوی صفحات وب
  • مسدود سازی انواع تبلیغات از جمله صفحات پاپ آپ
  • مصرف بسیار پایین باتری نسبت به دیگر مرورگر های اینترنتی
  • بهینه سازی داده های مصرفی و صرفه جویی در حجم اینترنت
  • محافظت از اطلاعات شما در برابر هر گونه حمله و یا تهدیدی
  • سیستم امنیتی https
  • مسدود کردن اسکریپت های مخرب
  • مسدود سازی کوکی ها
  • علامت گذاری وبسایت های مرود علاقه ی خود
  • ایجاد زبانه های مرور خصوصی وبسایت

ویدیو مقایسه های انجام شده

مقایسه سرعت مرورگر Brave و Firefox

مقایسه سرعت مرورگر Brave و Google Chrome

نتیجه گیری

معرفی مرورگر ضد تبلیغ و سریع بریو (Brave)
مرورگر بریو

مرورگر بریو (شجاع) بسیار سریع تر (۲ تا ۸ برابر) از سایر مرورگر ها وب سایت های شما را باز می کند و در عین حال از سیستم پیشرفته مسدود سازی تبلیغات بهره می برد که می تواند تبلیغات موجود در سایت ها را بطور کامل حذف کند . این مرور گر دارای کد نویسی فوق حرفه ای برا حفاظت از حریم خصوصی شما می باشد که دیگر نیاز نیست برای لو رفتن اطلاعات خود نگران باشید . مرورگر بریو میتواند با مسودود کردن تبلیغات از مصرف حجم دیتای شما جلو گیری کند و در مصرف آن صرفه جویی شود.

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا