رونمایی از لایحه صیانت از داده‌های شخصی

بیست و چهارمین دوره نمایشگاه الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک) با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز شد.

موبنا – نمایشگاه الکامپ ۲۴ با حضور شرکت‌های داخلی و شرکت‌های چینی و در بخش‌های دولت همراه، الکام تاکز، الکام استارز، ترند و گیم از امروز ششم مرداد تا نهم مرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
محمدجواد آذری جهرمی در مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ، با اشاره به رونمایی از لایحه صیانت از داده‌های شخصی و نمایشگاه الکامپ ۲۴ اظهار کرد: این لایحه به صورت کلی در خدمت همه فعالیت‌ها و کسب و کارهای نوساز است و نظام عمومی کسب و کارها را توسعه می‌دهد.
وزیر ارتباطات با بیان اینکه حل مشکلاتی مانند بحران آب، در گروی دوران انقلاب صنعتی چهارم و به نتیجه حاصل از آن یعنی اقتصاد دیجیتال برمی‌گردد، گفت: منابع تجدیدپذیر آب در جهان در حال کاهش و جمعیت در دنیا رو به رشد است. صنایع نفت، انرژی و معادن در جهان یا ثابت هستند و یا رو به کاهش و رشدی در این منابع نداریم. نظام اقتصادی دنیا به سمت بهره‌وری از منابع می‌رود و بهترین ابزار برای تحقق این بهره‌وری، فناوری اطلاعات است.
وی با بیان اینکه هوشمندسازی به بشر برای بهینه‌سازی فرآیندها کمک می‌کند، افزود: ما در کشورمان با چالش‌های دیگری هم مواجهیم. تابستان امسال شاهد تجربه قطع برق بودیم. آلودگی هوا، بروکراسی اداری نیز از چالش‌های نظام اقتصادی در کشور است. در کنار اینها ظرفیت‌های قوی هم داریم. ظرفیت‌های قوی و جوانانی داریم که در شرایط سخت رشد می‌کنند و حتی برخی با معلولیت‌هایی که دارند، هم متوقف نمی‌شوند.
محمد باقر اثنی عشری – رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای – در مراسم افتتاحیه نمایشگاه الکامپ اظهار کرد: استارتاپ‌ها کیفیت زندگی را افزایش دادند و وجودشان باعث ثروت‌سازی، ایجاد شفافیت و رفاه برای مردم شده است. جهش چشم‌گیری در استارز داشته‌ایم و فضای استارتاپ‌ها دو برابر شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا