عکس‌هایی واضح با گوشی HUAWEI P20 Pro، حتی با بزرگنمایی ۵ برابری!

عکسی را با حداکثر بزرگنمایی، از طریق گوشی هوشمند خود بگیرید. حالا عکس دیگری را با استفاده از بزرگنمایی هیبریدی ۵ برابری در HUAWEI P20 Pro به ثبت برسانید.

موبنا – تفاوت، کاملاً مشهود است! دیگر خبری از تصاویر پیکسل پیکسلی و تارشدن سوژه نیست. پرچمدار جدید هواوی عکس‌برداری با گوشی‌های موبایل را به سطح جدیدی ارتقا داده است. با بهره‌برداری از فناوری نوآورانه، HUAWEI P20 Pro عکس‌هایی حیرت‌انگیز را ثبت می‌کند؛ حتی اگر از حداکثر توانایی زوم دوربین این گوشی استفاده کنید!
سلطان دوربین گوشی‌های هوشمند، HUAWEI P20 Pro؛ که با همکاری هواوی و Leica ساخته شده است، ترکیبی دلچسب از قابلیت‌ها را به همراه آورده که هیچ‌گاه تا پیش از این در یک پرچمدار از هواوی شاهد آن نبوده‌ایم. این قابلیت‌ها تعریف مجدد استانداردهای دستگاه‌های قابل حمل ِ سطح بالا و با کیفیت را بیان می‌کنند و باعث شده HUAWEI P20 Pro وقتی در مقابل رقبا قرار می‌گیرد به مراتب درخشنده‌تر ظاهر شود.

عکس‌هایی واضح با گوشی HUAWEI P20 Pro، حتی با بزرگنمایی ۵ برابری!

در تاریخ تکنولوژی‌های گوشی‌های هوشمند، فرایند بزرگنمایی در عکس‌برداری، هیچ‌گاه با ثبت تصاویری با کیفیت بالا مترادف نبوده است. این امر، ضعفی است که گوشی‌های هوشمند زیادی در گذشته، درگیر آن بوده‌اند و عملاً در بسیاری از سناریوها کاربر از زوم کردن به خاطر عدم افت کیفیت تصویر، خودداری می‌کرد. با وجود این، هواوی و تمایل این شرکت برای دست‌یابی به بهترین تکنولوژی‌ها در رده‌های مختلف، کمک کرده است تا این مانع بزرگ، برطرف شود.
پیوند میان فناوری بزرگنمایی اپتیکال و دیجیتال باعث شده پی ۲۰ پرو، کاربرانش را قادر سازد تا به بالاترین کیفیت رندر یا همان خروجی نهایی تصویر پس از عکس‌برداری، در زمانی که تا ۵ برابر نسبت به کادر اصلی بزرگنمایی شده، دست پیدا کنند. این امر به ایجاد تصاویری بدون رنگ رفتگی و تارشدگی که در طیف زیادی از گوشی‌های هوشمند موجود در بازار شاهد هستیم، منجر شده است. HUAWEI P20 Pro جزئیات خیره‌کننده‌ای را در زمانی که شما درست در مقابل سوژه قرار گرفته‌اید به ثبت می‌رساند و حتی زمانی که از آخرین حَد بزرگنمایی (زوم) دوربین نیز استفاده می‌کنید، همواره می‌توانید رنگ‌های زنده و جزئیات کاملی را در خروجی داشته باشید.
قابلیت ساده اما همچنان فوق‌العاده بزرگنمایی، المانی حیاتی برای عکس‌برداری به حساب می‌آید. این امری است که هر عکاسی به صحت آن گواهی می‌دهد. با ارائه بهترین کیفیت ممکن برای هر تصویر از طریق قابلیت بزرگنمایی هیبریدی ۵ برابری، هواوی ابزارهایی را برای استثنایی کردن هر لحظه، منظره، چشم‌انداز شهری یا پرتره فراهم کرده است.

عکس‌هایی واضح با گوشی HUAWEI P20 Pro، حتی با بزرگنمایی ۵ برابری!

عکس‌های زیبای فاصله‌دار از سوژه نیز با استفاده از ترکیب سه دوربینه گوشی، یکپارچه و بدون هیچ‌ مشکلی قابل ثبت بوده تا تمامی جزئیاتی را که چشمان غیرمسلح می‌توانند مشاهده کنند و جزئیاتی را که دوربین اکثر گوشی‌های هوشمند از به ثبت رساندن آن عاجز هستند، در خروجی شاهد باشید. با حفظ کردن تعادل رنگ سفید (White Balance) طبیعی، عکس‌هایی که حاصل بزرگنمایی هیبریدی ۵ برابری هستند، رنگ‌ها و کنتراستی مشابه با واقعیت دارند.
گردشگران و مشتاقان عکاسی، تنها کسانی نیستند که به استفاده از این قابلیت تمایل پیدا خواهند کرد، زیرا هر یک از قابلیت‌های HUAWEI P20 Pro به نحوی توسعه یافته‌ تا به تمامی مشتریان این امکان را بدهند تا بدون تلاش خاصی بتوانند تصاویری با کیفیت حرفه‌ای تولید کنند. سالن‌ها و حیاط خلوت‌ها، آسمان‌ خراش‌ها و مناظر پیچ در پیچ، همگی با دوربین HUAWEI P20 Pro بدون نقص، به قاب تصویر کشیده خواهند شد.
HUAWEI P20 Pro، گوشی هوشمندی که تحسین بی‌سابقه جهانی را دریافت کرده است، با قابلیت‌های جذابی که اهدافی کاربردی دارند، تا دندان مسلح شده است. بزرگنمایی هیبریدی، یکی از جهش‌های فناورانه در تکنولوژی‌های مخصوص گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید.
به راستی سنسور RGB 40 مگاپیکسلی دوربین این گوشی، همراه فوق‌العاده هر تصویریست که کیفیت را می‌طلبد و قابلیت بزرگنمایی ۵ برابری هیبریدی نیز، این گوشی پر از سورپرایز را تکمیل می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا