مهندس صدری: تاکید بر اهمیت تعاملات با نمایندگان مجلس در پیشرفت و توسعه حوزه ارتباطات

مهندس سیدمجید صدری در دیدارهای جداگانه ای با خانم سکینه الماسی نماینده عسلویه، جبار کوچکی نژاد نماینده شهرستان رشت، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شهرستان شاهین شهر اصفهان و حسین نیاز آذری نماینده شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی، بر نقش و اهمیت تعاملات با نمایندگان مجلس در پیشرفت و توسعه حوزه ارتباطات تاکید کرد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سیدمجید صدری در این دیدارها با اشاره به لزوم گسترش تعاملات دوجانبه به‌منظور تقویت حوزه های مخابراتی در مناطق مختلف کشور گفت: تقویت حوزه های ارتباطی و مخابراتی ، موجب توسعه در سطح ملی است و در بخش ارتباطات ثابت و سیار آمادگی داریم پوشش شبکه و ارتباطات ثابت و نسل‌های پیشرفته تلفن همراه را در تمام کشور توسعه دهیم.
وی افزود: نگاه شرکت مخابرات ایران علاوه بر تحقق نگاه تجاری، یک نگاه ملی است و در این راستا به تمام مناطق کشور توجه ویژه‌ای داریم.
مهندس صدری خاطرنشان کرد: بالا بردن کیفیت خدمات ارتباطی و مخابراتی در تمام نقاط کشور از جمله اهداف راهبردی شرکت مخابرات ایران است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این دیدارها هدف راهبردی شرکت مخابرات ایران را حمایت از تولید داخلی به‌منظور تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: با برگزاری چنین دیدارهایی و با آشنایی با ظرفیت‌های خاص هر منطقه می‌توانیم در حوزه ثابت و سیار در کل کشور، نقش توسعه ای خود را به‌صورت عادلانه در تمام مناطق ایفا کنیم.
نمایندگان شهرهای یاد شده نیز ضمن تأکید بر تعامل هر چه بیشتر و روزافزون با مجموعه مخابرات که یک سازمان خدمات محور در سطح ملی است، آمادگی خود را در حوزه قانون‌گذاری به‌منظور حمایت از این شرکت برای تقویت حوزه ارتباطات کشور اعلام کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا