تاریخ عرضه پرچمدار بعدی سونی مشخص شد: پایان فوریه

این گوشی مشابه مدل قبلی خود که با نام «ایکسپریا ایکس‌زد پریمیوم» شناخته می‌شود نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی با کیفیت ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ مگاپیکسلی دارد که به عبارت دیگر قادر به پخش تصاویر با کیفیت ۴ هزار پیکسلی است.

موبنا – اگر شما هم منتظر آن هستید که شرکت سونی هفته آینده در بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی محصولات الکترونیکی مصرفی موسوم به CES 2018 از بهترین گوشی هوشمند خود رونمایی کند، بهتر است برنامه‌ریزی‌های خود را تغییر دهید و فعلا منتظر این محصول نباشید.

این طور که سایت اینترنتی گرجستانی ورتکس خبر داده است، سونی در نظر دارد نخستین گوشی هوشمند پیشرفته خود برای سال جاری میلادی را در کنگره جهانی تلفن همراه که بین روزهای ۲۶ فوریه تا اول مارس در شهر بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود، در معرض دید عموم قرار دهد.

اگر این خبر درست باشد، کنفرانس مطبوعاتی ویژه‌ای که سونی برای نمایشگاه CES ترتیب داده است به محصولات میان‌رده و رده پایین این شرکت محسوب می‌شود و بر این اساس پیش‌بینی شده است که طی این اتفاق از گوشی‌هایی مانند «ایکسپریا ایکس‌اِی۲»، «ایکسپریا ایکس‌اِی۲ اولترا» و «ایکسپریا ال‌۲» رونمایی شود.

تاریخ عرضه پرچمدار بعدی سونی مشخص شد: پایان فوریه

در گزارش‌های دیگر همچنین تایید شد که سونی تاکید زیادی دارد در کنگره جهانی تلفن همراه از گوشی‌های زیر رونمایی کند: «ایکسپریا ایکس‌زد۱ پریمیوم»، «ایکسپریا ایکس‌زد۱ پلاس» و «ایکسپریا ایکس‌زد۱اس». تمامی این محصولات مدل به‌روزشده پرچمداران گوشی‌های سونی در سال ۲۰۱۷ میلادی هستند.

همان طور که نام گوشی هوشمند «ایکسپریا ایکس‌زد۱ پریمیوم» سونی نشان می‌دهد، این محصول پیشرفته‌ترین گوشی ساخته شده در شرکت ژاپنی برای سال ۲۰۱۸ است. این گوشی مشابه مدل قبلی خود که با نام «ایکسپریا ایکس‌زد پریمیوم» شناخته می‌شود نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی با کیفیت ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ مگاپیکسلی دارد که به عبارت دیگر قادر به پخش تصاویر با کیفیت ۴ هزار پیکسلی است.

البته این گوشی هوشمند در بخش‌های مختلف بسیار پیشرفت کرده است. به عنوان مثال سونی برای آن از تراشه اسنپدراگون ۸۴۵، رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت یاستافده می‌کند. همچنین گفته شده است که گوشی جدید سونی دو حسگر ۱۲ مگاپیکسلی را در پشت بدنه خود جا داده است و همچنین حسگر اثر انگشت آن هم در قسمت پشت بدنه جاسازی شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا