تاریخ کنفرانس مطبوعاتی سونی در CES 2016 مشخص شد

به گزارش موبنا، این شرکت ژاپنی از هم‌اکنون آگهی‌های تبلیغاتی خود در مورد بزرگترین رویداد فناورانه جهان را منتشر کرد و توضیح داد در بخش‌های مختلف از جمله گوشی هوشمند، عینک حقیقت مجازی VR و گیرنده‌های تلویزیونی محصول جدید عرضه می‌کند. طی چند ماه اخیر شایعه‌ای در مورد مدل جدید گوشی هوشمند سونی منتشر نشد. …

به گزارش موبنا، این شرکت ژاپنی از هم‌اکنون آگهی‌های تبلیغاتی خود در مورد بزرگترین رویداد فناورانه جهان را منتشر کرد و توضیح داد در بخش‌های مختلف از جمله گوشی هوشمند، عینک حقیقت مجازی VR و گیرنده‌های تلویزیونی محصول جدید عرضه می‌کند.

طی چند ماه اخیر شایعه‌ای در مورد مدل جدید گوشی هوشمند سونی منتشر نشد. ولی آگهی‌های تبلیغاتی نشان می‌دهد که این شرکت ژاپنی در نظر دارد پرچمدار جدید خود را در معرض دید عموم قرار دهد.

البته از قبل پیش‌بینی می‌شد که سونی نسل جدید گیرنده‌های تلویزیونی خود را معرفی کند و در کنار آن انواع مختلف هدفون، عینک واقعیت مجازی و دوربین‌های دیجیتالی این شرکت هم عرضه شود.

در نمایشگاه سال گذشته CES شرکت سونی ساعت مچی هوشمند Smartwatch 3 و دستگاه قابل حمل پخش فایل‌های چندرسانه‌ای NW-ZX2 Music Player را در معرض دید عموم قرار داد.

این شرکت هم‌اکنون در حال توسعه مدل جدید ساعت هوشمند خود است و هنوز به درستی مشخص نیست که از این ساعت هوشمند در نمایشگاه CES 2016 رونمایی می‌شود یا نه.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا