درخواست ۹۰ درصد کاربران از اپل برای حل مشکل باتری در آیفون‌های قدیمی

در پایان این بررسی ۹۱.۱۹ درصد از کاربران بر این مسئله تاکید کردند که اپل می‌بایست هرچه سریع‌تر برنامه‌های بهتری برای آیفون‌های قدیمی در نظر بگیرد.

موبنا – پس از آنکه شرکت اپل متوجه شد گوشی‌های هوشمند آن به مرور زمان با مشکل مواجه می‌شوند و باتری آنها ضعیف‌تر می‌شود، تلاش‌هایی را برای بهبود این شرایط انجام داده است. از زمانی که سیستم عامل iOS 10.2 اپل وارد بازار شد شرایط تغییر کرد و اپل در بخش نرم‌افزاری خود قابلیت‌هایی را در نظر گرفت تا میزان مصرف انرژی در گوشی‌های آن به حداقل برسد.

به هر حال، کارشناسان به تازگی یک نظرسنجی جهانی انجام دادند تا مشخص شود که انتظارات آنها از اپل چگونه است و چه توقعاتی در این زمینه دارند. شرکت اپل چندی پیش اعلام کرده بود کاربرانی که گوشی قدیمی آنها در بخش پردازش اطلاعات با مشکل مواجه می‌شود و به صورت ناخواسته خاموش می‌شود می‌بایست به فروشگاه‌های آن آورده شود تا به صورت رایگان با تعویض باتری این مشکل از بین برود. اما به نظر شما آیا این اتفاق مشکل اصلی کاربران جهانی را برای اختلال باتری آیفون حل می‌کند؟

باتری‌های لیتیوم یونی که در گوشی‌های امروزی مورد استفاده قرار می‌گیرند به گونه‌ای ساخته می‌شوند که برای تعداد محدودی شارژ کردن با کیفیت اولیه عمل می‌کنند و پس از آن از کیفیت آنها کاهش میابد و در اصل ضعیف‌تر می‌شوند. در بخش دیگر تراشه و دیگر قطعات سخت‌افزاری گوشی قرار دارد که روز به روز قویتر می‌شوند و نیاز آنها به انرژی هم افزایش میابد. بر این اساس زمانی که ما سیستم‌های سخت‌افزاری پیچیده‌تر را در گوشی‌های خود مورد استفاده قرار می‌دهیم باتری‌‌ها نیز باید ظرفیت بالاتری داشته باشند.

درخواست ۹۰ درصد کاربران از اپل برای حل مشکل باتری در آیفون‌های قدیمی

به هر حال، در نظرسنجی اخیر از کاربران پرسیده شد که، آیا آنها فکر می‌کنند اپل می‌بایست در مورد ضعف باتری‌های آیفون اقدامات گسترده‌تری انجام دهد و با برنامه‌های جامع‌تر مشکلات کاربران را برطرف کند یا خیر؟

در پایان این بررسی ۹۱.۱۹ درصد از کاربران بر این مسئله تاکید کردند که اپل می‌بایست هرچه سریع‌تر برنامه‌های بهتری برای آیفون‌های قدیمی در نظر بگیرد و از این طریق بتواند مشکل گوشی‌های خود با عمر یک یا دو سال را حل کند.

در مقابل ۸.۸۱ درصد از کاربران اعلام کردند طرح‌های کنونی اپل کفایت می‌کند و نیازی به اقدام خاصی برای بهبود اختلالات باتری در آیفون‌های قدیمی نمی‌بینند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا