هند، گران‌ترین کشور جهان برای خرید آیفون‌های جدید

به گزارش موبنا، دو مدل جدید آیفون از تاریخ ۱۶ اکتبر یعنی سه هفته پس از ورود به بازارهای غربی در اختیار کاربران هندی قرار گرفت. اما بررسی‌ها نشان داد میانگین قیمت این محصول در کشور هند نسبت به تمام جهان گران‌تر است. قیمت گوشی هوشمند آیفون ۶S با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی در هندوستان …

به گزارش موبنا، دو مدل جدید آیفون از تاریخ ۱۶ اکتبر یعنی سه هفته پس از ورود به بازارهای غربی در اختیار کاربران هندی قرار گرفت. اما بررسی‌ها نشان داد میانگین قیمت این محصول در کشور هند نسبت به تمام جهان گران‌تر است.

قیمت گوشی هوشمند آیفون ۶S با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی در هندوستان از ۶۲ هزار روپیه آغاز می‌شود که این رقم معادل ۹۵۵ دلار آمریکا، ۱۳۱۰ دلار استرالیا یا ۶۲۰ پوند انگلستان است. البته توجه داشته باشید این رقم برای ارزان‌ترین مدل آیفون جدید در نظر گرفته شده است.

در بخش دیگر قیمت گران‌ترین مدل گوشی‌های جدید یعنی آیفون ۶S Plus با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت ۹۲ هزار روپیه در نظر گرفته شد که معادل آن را می‌توان ۱۴۱۵ دلار آمریکا، ۱۹۵۰ دلار استرالیا یا ۹۲۵ پوند انگلستان دانست.

بد نیست بدانید در حال حاضر مدل ۱۶ گیگابایتی گوشی هوشمند آیفون ۶S در کشور آمریکا با قیمت ۶۴۹ دلار به فروش می‌رسد که معادل آن را می‌توان ۱۰۷۹ دلار استرالیا و ۵۴۰ پوند انگلستان محاسبه کرد.

این مقایسه به آن معنی است که علاقمندان به محصولات اپل در کشور هند گوشی هوشمند جدید را باید ۳۰۶ دلار گران‌تر از آمریکایی‌ها، ۲۳۱ دلار گران‌تر از استرالیایی‌ها و ۸۰ پوند گران‌تر از بریتانیایی‌ها بخرند.

در این میان آیفون ۶S Plus اپل با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت در کشور آمریکا به قیمت ۹۴۹ دلار به فروش می‌رسد که این رقم ۴۶۶ دلار ارزان‌تر از کشور هند محاسبه می‌شود، استرالیایی‌ها آن را ۴۶۰ دلار ارزان‌تر می‌خرند و برای بریتانیایی‌ها هم این محصول ۱۳۵ پوند ارزان‌تر به دست مردم می‌رسد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا