پرچمدار بعدی هوآوی با سه دوربین ۴۰ مگاپیکسلی معرفی می‌شود

عضو بعدی در سری گوشی‌های P هوآوی برای دوربین دیجیتالی اصلی خود لنز سه گانه Leica با کیفیت ۴۰ مگاپیکسلی را شامل می‌شود که این دوربین قابلیت بزرگنمایی ۵ برابری هم دارد و دوربین سلفی دستگاه نیز با کیفیت ۲۴ مگاپیکسلی تصویربرداری می‌کند.

موبنا – اوایل ماه جاری میلادی منابع آگاه تصاویری منتشر کردند که مجموعه‌ای از اطلاعات جدید را در مورد گوشی هوشمند P11 هوآوی نشان داد و بر اساس آن مشخص شد دوربین این دستگاه در بخش پشت و جلوی آن کیفیت قابل قبولی دارد و امکانات جدیدی را شامل می‌شود.

این طور که در آخرین شایعات منتشر شده اعلام شده است، عضو بعدی در سری گوشی‌های P هوآوی برای دوربین دیجیتالی اصلی خود لنز سه گانه Leica با کیفیت ۴۰ مگاپیکسلی را شامل می‌شود که این دوربین قابلیت بزرگنمایی ۵ برابری هم دارد و دوربین سلفی دستگاه نیز با کیفیت ۲۴ مگاپیکسلی تصویربرداری می‌کند.

پرچمدار بعدی هوآوی با سه دوربین ۴۰ مگاپیکسلی معرفی می‌شود

«رونالد کوانت» یکی از مشهورترین کارشناسان فناوری امروز اعلام کرد که کاربران جهانی می‌توانند P11 هوآوی را نخستین بار در کنگره جهانی تلفن همراه ۲۰۱۸ مشاهده کنند که مدل قبلی این محصول یعنی P10 هم در همین گردهمایی در معرض دید عموم قرار گرفت. کنگره جهانی تلفن همراه موسوم به MWC 2018 در تاریخ ۲۶ فوریه در شهر بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود و همچنین پیش‌بینی شده است که سامسونگ در این اتفاق از پرچمداران جدید خود یعنی «گلکسی اس۹» و «گلکسی اس۹ پلاس» رونمایی کند.

«رونالد کوانت» توضیح داد که مراسم بزرگ هوآوی برای کریسمس در کشور آلمان هم با برنامه‌ریزی‌های ویژه انجام می‌شود و شرکت چینی تصمیم دارد در این مراسم چند محصول جدید خود با تاکید بر دوربین‌های دیجیتالی مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کند.

کوانت همچنین بر این مسئله تاکید کرد که هوآوی پس از برگزاری کنفرانس مطبوعاتی در بارسلونا برای معرفی پرچمدار بعدی خود، گوشی هوشمند P11 را در فصل نخست سال ۲۰۱۸ میلادی به دست کاربران جهانی می‌رساند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا