معرفی بازی: Cobe the Gallery

Cobe the Gallery یک بازی معمایی و رنگارنگ است. اگر بازی KAMI را به یاد داشته باشید، می‌توان گفت گیم‌پلی این دو عنوان شباهت‌های زیادی به هم دارند.

موبنا – در این بازی نیز مانند بازی KAMI باید تمام خانه‌های صفحه را یک رنگ کنید. اما در اینجا خبری از تکه‌های کاغد نیست، خانه‌هایی که با حرکت دست شما رنگ در آن‌ها جریان پیدا می‌کند، تمام آن‌چیزی است که در این بازی در اختیار خواهید داشت. با ما در ادامه همراه باشید تا مروری داشته باشیم بر این عنوان سرگرم‌کننده و جذاب.

مرور بازی:

Cobe the Gallery بیش از هرچیز عنوانی آرامش‌بخش است. استفاده از رنگ‌های جذاب و موسیقی بی‌نهایت گوش‌نواز، همگی درکنار هم عنوانی بسیار زیبا و لذت‌بخش را پدید آورده‌اند.

معرفی بازی: Cobe the Gallery

همان‌طور که گفتیم، این بازی عنوانی معمایی است. در هر مرحله، شما با جدولی مشبک رو به رو می‌شوید که بخش‌هایی از خانه‌های این جدول، رنگ‌های مختلفی دارند. شما باید به ترتیب و با کشیدن انگشت خود روی خانه‌های صفحه، درنهایت تمامی خانه‌ها را به یک رنگ واحد درآورید.

گیم‌پلی این بازی بر خلاف عنوان KAMI کمی سخت و بدقلق است و به همین دلیل شاید برای تسلط به آن، نیاز به کمی زمان داشته باشید. یکی کردن رنگ خانه‌های کناری به هیچ وجه کار ساده‌ای نیست، به همین دلیل باید قبل از انجام هر حرکت حساب و کتاب کنید. مخصوصاً که در این بازی محدودیت تعداد حرکات نیز خواهید داشت و درصورتی که برای حل معمای مرحله‌ای بیش از حرکات در نظر گرفته شده را انجام دهید، نمی‌توانید به مرحله بعد منتقل شوید.

معرفی بازی: Cobe the Gallery

از گیم‌پلی جذاب و چالش‌برانگیز این عنوان که بگذریم، باید بگوییم که حجم عظیمی از جذابیت Cobe the Gallery بی‌شک مدیون طراحی و گرافیک خیره کننده آن است. برای پی بردن به زیبایی این عنوان، نیازی نیست زمان زیادی را در محیط بازی بگذرانید، همان منوی اولیه بازی برای پی بردن به حجم خلاقیت و سلیقه سازندگان کافی است! نوای آرام موسیقی که در طول مراحل به گوش می‌رسد نیز جذابیت‌های این بازی را تکمیل کرده است.

در این بازی خبری از آیتم‌های جانبی نیست، تنها امکانی که این عنوان در اختیار شما قرار می‌دهد، استفاده از راهنمای بازی است. هرچند هم من و هم خود بازی به شدت پیشنهاد می‌کنیم تا جایی که ممکن است از این راهنما استفاده نکنید، تنها کافی است کمی صبر کرده و خوب فکر کنید، درنهایت با چندبار سعی و خطا مطمئن باشید از پس مراحل این بازی بر می‌آیید.

معرفی بازی: Cobe the Gallery

Cobe the Gallery عنوان جذاب و سرگرم‌کننده‌ای است، نه تنها برای طرفداران پازل و بازی‌های فکری، بلکه تمام کسانی که نیاز به کمی آرامش اعصاب دارند می‌توانند از این عنوان لذت بسیاری ببرند. پیشنهاد می‌کنیم شما نیز به هیج وجه تجربه این بازی ارزشمند را از دست ندهید.

اپ‌استور گوگل‌پلی
  • معرفی بازی: Cobe the Gallery
  • معرفی بازی: Cobe the Gallery
  • معرفی بازی: Cobe the Gallery
  • معرفی بازی: Cobe the Gallery
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا