چگونه سیمکارت اعتباری رایتل را به دایمی تبدیل کنیم؟

مشترکان اعتباری رایتل می‌توانند با پرداخت تفاوت بهای سیمکارت دایمی نسبت به تغییر نوع سیمکارت خود را از اعتباری به دایمی اقدام کنند.

موبنا – به گزارش موبنا، رایتل به منظور تکمیل سرویس‌های خود و در راستای تحقق رضایت مشترکان، چند وقتی است که خدمتی ارایه داده تا به واسطه آن مشترکان سیمکارت اعتباری امکان تبدیل سیمکارت خود به سیمکارت دایمی را داشته باشند.
در این طرح مشترک سیمکارت اعتباری با پرداخت تفاوت بهای سیمکارت دایمی امکان تغییر نوع سیمکارت خود را از اعتباری به دایمی دارند.
در هنگام تبدیل سیمکارت اعتباری به سیمکارت دایمی شماره سیمکارت تغییر نمی‌کند و با همان پیش شماره ۹۲۱ و ۹۲۲ سیمکارت اعتباری به سیمکارت دایمی تبدیل می‌شود. پس از تغییر نوع سیمکارت امکان خرید تمام بسته‌ها و سرویس‌های سیمکارت دایمی وجود دارد و تعرفه استفاده از سرویس‌ها مطابق با تعرفه سیمکارت دایمی است.
از جمله مزایای سیمکارت دایمی می‌توان به پایین‌ترین تعرفه تماس و دیتا آن در کشور اشاره کرد، تعرفه مصرف عادی (خارج از بسته) سیمکارت دایمی برای هر دو این سرویس‌ها، از سایر سیمکارت‌هاپایین‌تر است.
در صورتی که اعتبار سیمکارت اعتباری بیش از مابه تفاوت دریافتی برای تبدیل سیمکارت اعتباری به دایمی باشد، این مبلغ در اولین قبض سیمکارت دایمی لحاظ می‌شود.
همچنین در زمان تبدیل سیمکارت اعتباری به سیمکارت دایمی، درصورت وجود بسته مصرفی فعال، لازم است مشترک پس از اتمام بسته مصرفی و یا با صرف‌نظر از استفاده آن نسبت به تبدیل سیمکارت اعتباری به دایمی اقدام کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا