تعداد کاربران اینستاگرام ۸۰۰ میلیونی شد

رشد اینستاگرام در طول پنج ماه گذشته بیشترین رشد تعداد کاربران این شبکه اجتماعی در طول تاریخ فعالیت‌های آن بوده است.

موبنا – اوایل ماه جاری میلادی اینستاگرام اعلام کرد بیش از ۲ میلیون مرکز تبلیغاتی از سراسر جهان در این شبکه اجتماعی مشغول به فعالیت هستند و این شرکت که از زیرمجموعه‌های فیسبوک محسوب می‌شود امروز همچنین گزارش داد تعداد مشترکان فعال آن از مرز ۸۰۰ میلیون نفر هم گذشته است که این رقم در ماه آپریل ۷۰۰ میلیون نفر گزارش شده بود.

«کارولین اِوِرسان» مدیر راهکارهای بازاریابی فیسبوک این خبر را در جریان صحبت‌های خود در «هفته تبلیغات» منتشر کرد و توضیح داد رشد اینستاگرام در طول پنج ماه گذشته بیشترین رشد تعداد کاربران این شبکه اجتماعی در طول تاریخ فعالیت‌های آن بوده است. همچنین گفته شد ۵۰۰ میلیون نفر از مشترکان این شبکه اجتماعی هر روز به صفحه اختصاصی خود سر می‌زنند.

اِورسان در این خصوص گفت: «اینستاگرام بزرگترین گروه کاربران جهان محسوب می‌شود که با هدف به اشتراک گذاشتن احساسات خود به صورت تصویری گرد هم آمده‌اند. مردم در شبکه اجتماعی اینستاگرام افرادی را که می‌شناسند دنبال می‌کند و در این میان تعداد زیادی از کاربران هم وجود دارند که سراغ افرادی می‌روند که آنها را نمی‌شناسند. آنها برندهای مختلف، صفحات کاربردی یا … را دنبال می‌کنند تا به نیاز خود پاسخ دهند».

تعداد کاربران اینستاگرام ۸۰۰ میلیونی شد

ویدیو از مهم‌ترین قابلیت‌هایی بود که باعث شد تعداد کاربران اینستاگرام افزایش یابد. این طور که گفته می‌شود تعداد ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده در اینستاگرام طی یک سال گذشته چهار برابر شد. قابلیت دیگر این شبکه اجتماعی برای انتشار ۲۴ ساعته و موقت تصاویر مورد نظر هم بسیار مورد استقبال قرار گرفت و هم‌اکنون ۲۵۰ میلیون نفر از مشترکان این شبکه اجتماعی آن را مورد استفاده قرار می‌دهند. سرویس بومرنگ برای اشتراک تصاویر متحرک GIF هم یک اتفاق ویژه بود که هم‌اکنون ۲۵ درصد کاربران انیتساگرام آن را به کار می‌برند.

مدیر راهکارهای بازاریابی فیسبوک همچنین توضیح داد: «ویدیو مهم‌ترین نیاز برای کاربران موبایلی است و پیش‌بینی می‌کنیم ظرف سه سال آینده بیش از ۷۵ درصد تمام ترافیک داده در دستگاه‌های موبایلی سراسر جهان به تماشای تصاویر ویدیویی اختصاص یابد».

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا