معرفی بازی: LONEWOLF

به یکی از زیباترین، مهیج‌ترین و خفن‌ترین بازی‌های اکشن خوش آمدید! LONEWOLF شاید یکی از بهترین تجربه‌های اکشن هر گیمری باشد، البته روی موبایل! داستان فوق‌العاده، طراحی عالی و از همه مهم‌تر سیستم شوتینگ قوی و بی‌نقص این بازی، این عنوان را به عنوانی عالی و منحصر به فرد تبدیل کرده است.

موبنا – شما در این بازی نقش آدمکشی به نام LONEWOLF را بر عهده دارید و باید طی ماموریت‌های مختلف، افراد خاصی را به قتل برسانید. با ما در ادامه همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر یکی از جذاب‌ترین عناوین دنیای اکشن!

مرور بازی:

LONEWOLF یک آدمکش حرفه‌ای و مرموز است که همیشه صورت خود را با تکه‌ای پارچه می‌پوشاند. در این بازی، LONEWOLF به استخدام گروهی خلافکار به نام Assembly در آمده و باید ماموریت‌های که به او محول می‌شود را به نحو احسن به پایان رساند. LONEWOLF برای آدم‌کشی روش‌های مختلفی دارد، از هدشات کردن هدف با تفنگ‌های دوربین‌دار گرفته تا مبارزه با نگهبانان و کشتن دشمنان با کلت و انواع و اقسام سلاح‌های کمری. به همین دلیل نیازی نیست به هیچ وجه نگران تکراری شدن گیم‌پلی بازی یا سر رفتن حوصله خود باشید!

معرفی بازی: LONEWOLF

در ابتدای بازی شما با مراحل ساده‌تری سر و کار دارید و ماموریت شما در کشتن یک هدف مشخص خلاصه می‌شود. با پیش‌روی در بازی اما ماموریت‌ها سخت‌تر و پیچیده‌تر شده و بازی شما را با چالش‌های مختلفی رو به رو می‌کند. برای مثال در برخی از مراحل باید جوری نگهبانان یا دشمنان را به قتل برسانید که سایر نگهبانان متوجه نشوند، یا برای شلیک به سمت هدف‌هایی که در فاصله دورتری قرار دارند، باید با توجه به فاصله و جهت وزش باد، کمی بالاتر از هدف را نشانه‌گیری کنید. البته این را هم بگوییم که با جلوتر رفتن در بازی و سخت‌تر شدن مراحل، امکانات بیش‌تری نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد.

سلاح‌های این بازی تنوع بالایی دارند، همان‌طور که گفتیم در این بازی با انواع و اقسام تفنگ‌های دوربین‌دار و سلاح‌های کمری رو به رو می‌شوید. هرچند برای تهیه آن‌ها باید از پولی که پس از اتمام هر ماموریت بدست می‌آورید، استفاده کنید. البته تعدادی از سلاح‌های این بازی تنها برای کاربران نسخه پریمیوم بازی قابل دسترسی هستند.

معرفی بازی: LONEWOLF

این بازی در چهار چپتر تهیه شده که هر کدام از این چپترها، ماموریت‌های خاص خود را دارند. با پیش‌روی در بازی کم‌کم به تعداد شخصیت‌های داستان نیز اضافه شده و این امر باعث می‌شود داستان بازی تا انتها جذابیت خود را حفظ کند.

یکی دیگر از نقاظ مثبت LONEWOLF طراحی فوق‌العاده آن است که در همان ابتدا و با دیدن دموی اول بازی کاملاً به این نکته پی خواهید برد. فضای دارک و نوآر این بازی و استفاده از تصاویر کامیک برای ساخت دموها، همگی جذابیت بالایی به این عنوان بخشیده‌اند. اما چه بگوییم از موسیقی بازی که به راستی انتخاب فوق‌العاده‌ای بوده و حسابی با جو بازی هم‌خوانی دارد!

هرچند بازهم سازندگان به همین میزان اکتفا نکرده و برای جذاب‌تر کردن عنوان خود بخش‌های دیگری نیز به بازی اضافه کرده‌اند. برای مثال غیر از مراحل اصلی بازی، شما می‌توانید با مراجعه به بخش Range، با انواع و اقسام سلاح‌های خود به تمرین بپردازید و یا به قسمت Games مراجعه کنید و میزان خفن بودن خود در هدف‌گیری را ثابت کنید!

معرفی بازی: LONEWOLF

اما! اما بهترین بخش این بازی همانا هدف‌گیری راحت و روان بازی است. برای هدف‌گیری و شلیک باید از انگشت دو دست خود استفاده کنید، فرقی هم نمی‌کند به چه ترتیبی. اسلحه‌های دوربین‌دار شما قابلیت زوم این و زوم آوت شدن هم دارند.

واقعاً که هرچه از خوبی‌های LONEWOLF بگوییم بازهم کم گفته‌ایم. این بازی به قدری جذاب و سرگرم کننده است که اگر طرفدار ژانر شوتر باشید، هیچ رقمه نباید تجربه این عنوان را از دست دهید! یعنی حتی فکرش را هم نکنید!

اپ‌استور کافه‌بازار گوگل‌پلی مایکت
  • معرفی بازی: LONEWOLF
  • معرفی بازی: LONEWOLF
  • معرفی بازی: LONEWOLF
  • معرفی بازی: LONEWOLF

 

 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا