معرفی بازی: KAMI

شاید اغراق نباشد اگر KAMI را یکی از زیباترین عناوین بازی‌های فکر بنامیم. در این بازی شما باید با تا زدن کاغذها، تمام صفحه را به یک رنگ واحد درآورید.

موبنا – علاوه بر زیبایی‌های بصری این بازی، دلیل اصلی جذابیت KAMI را شاید بتوان گیم‌پلی منحصر به فرد آن دانست. در این بازی فکری با چالشی رو به رو هستید که شاید تا به حال در عنوان دیگری با آن مواجه نشده باشید. درست است که شاید در وهله اول گیم‌پلی بازی بسیار ساده به نظر برسد، اما باید بگوییم خیلی هم امیدوار نباشید؛ KAMI یکی از سخت‌ترین و در عین حال لذت‌بخش‌ترین بازی‌های فکری روزگار است! با ما در ادامه همراه باشید.

مرور بازی:

در این بازی شما با صفحه‌ای مشبک و کاغذی رو به رو خواهید شد. خانه‌های این جدول مشبک از رنگ‌های مختلفی تشکیل شده است. هدف شما در این بازی، یک رنگ کردن تمامی خانه‌های جدول است؛ به نحوی که در انتهای هر مرحله تنها یک رنگ در صفحه باقی مانده باشد.

معرفی بازی: KAMI

برای این‌کار در هر مرحله بازی به شما تعدادی رنگ و تعداد مشخصی حرکت می‌دهد. شما باید با کلیک کردن روی نقاط صفحه و یکسان کردن رنگ‌ها، در نهایت به یک رنگ واحد برسید. برای مثال اگر در صفحه دو رنگ قرمز و مشکی موجود است، شما باید یکی از این رنگ‌ها را، مثلاً رنگ مشکی را از پالت رنگی که بازی در اختیارتان قرار داده انتخاب کرده و با کلیک بر روری محیط قرمز رنگ، تمام صفحه بازی را به رنگ مشکی درآورید. به همین راحتی!

بله شاید این‌کار در نگاه اول ساده به نظر رسد، اما با پیش‌روی در مراحل و بیش‌تر شدن تعداد رنگ‌های موجود در صفحه و پیچیده‌تر شدن نحوه قرارگیری رنگ‌ها در کنار هم، تازه به چهره واقعی این بازی پی خواهید برد! هرچند نگران نباشید، در این بازی تنها کافی است صبر و حوصله داشته و تمامی احتمالات موجود را در نظر بگیرید؛ تنها با این روش می‌توانید مراحل این بازی را به اتمام رسانده و یکی از بزرگ‌ترین لذات زندگی خود را تجربه کنید!

معرفی بازی: KAMI

کامی دو بخش مختلف کلاسیک و پریمیوم دارد. برای استفاده از مراحل بخش پریمیوم بازی ابتدا باید مراحل کلاسیک را به انتها رسانید. هرچند مطئمن باشید مراحل پرمیوم این بازی آن‌قدر سخت است که غیر از تمرین و تکرار در بخش کلاسیک، قادر نخواهید بود از پس مراحل این بخش برآیید.

کامی عنوانی کامل، جذاب، زیبا و سرگرم‌کننده‌ای است. علاوه بر گیم‌پلی بی‌نهایت جذاب و منحصر به فرد این بازی، عامل دیگر جذابیت این عنوان را شاید بتوان زیبایی‌های سمعی و بصری آن دانست. در طراحی هر یک از مراحل این بازی از رنگ‌های متنوع و زیبا استفاده شده؛ در عین حال در قسمت صداگذاری این بازی نیز صدای تا خوردن قطعات کاغذ به زیبایی هر چه تمام‌تر منتقل شده است.

معرفی بازی: KAMI

منوی بازی نیز طراحی ساده و در عین حال کاملی دارد و کار شما را راه می‌اندازد. موسیقی استفاده شده در این بازی با تم شرقی این بازی کاملاً هماهنگی داشته و همه این موارد در کنار هم، تشکیل عنوانی کامل و بی‌نهایت جذاب را داده‌اند. عنوانی که تنها با یک بار تجربه دیگر به سختی می‌توان آن را کنار گذاشت.

درنهایت تجربه این عنوان فکری را به تمامی طرفداران بازی‌های معمایی، هنر دوستان و درواقع به همه دوست‌داران بازی‎‌های موبایل به شدت توصیه می‌کنیم. مطمئن باشید از تجربه این عنوان هرگز پشیمان نخواهید شد!

اپ‌استور کافه‌بازار گوگل‌پلی مایکت
  • معرفی بازی: KAMI
  • معرفی بازی: KAMI
  • معرفی بازی: KAMI
  • معرفی بازی: KAMI

 

 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا