زامبی‌های فوتبالیست!

بازی زامبی‌های فوتبالیست یک بازی هیجان‌انگیز فوتبالی است که با وجود شخصیت‌های مسخره و خنده‌دار، تجربه بازی فوتبال بدون قانون را برای شما به ارمغان می‌آورد.

موبنا – در ادامه به بررسی این بازی می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

در این بازی زامبی‌هایی فوتبال بازی می‌کنند که چیزی از قانون سرشان نمی‌شود و به هر صورتی که شده می‌خواهند توپ را وارد دروازه‌ی حریف کنند. تنها هدف شما در این بازی سرگرم شدن و خندیدن است. تیم توسعه دهنده این اپلیکیشن یعنی Sosis Games با بهره‌گیری از شخصیت‌ها و بازیکنان مسخره و سبک بازی بدون قانون تجربه‌ی یک بازی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. زامبی‌های فوتبالیست شما را به چالش نمی‌کشد! پس فکر نکنید که قرار است با یک بازی سخت روبه‌رو شوید و مراحل پیچیده‌ای را پشت سر بگذارید، هدف این بازی تنها ایجاد لحظات جذاب و سرگرم‌کننده برای شما است.

این بازی هم به صورت تک‌نفره و هم دونفره قابل اجرا است، در حالت تک نفره می‌توانید با کامپیوتر به رقابت بپردازید و در حالت دونفره آن قادر خواهید بود تا بر روی تبلت خود با دوستان‌تان به بازی مشغول شوید. در این بازی هیچ کاری خطا نیست و می‌توانید از هر المانی برای گل زدن استفاده کنید، می‌توانید کله‌ی حریف را شوت کنید تا مانع ورود توپ به دروازه شود و…

در بازی تنها ۶۰ ثانیه زمان دارید تا به حریف خود گل بزنید، همچنین می‌توانید با هر توپی وارد میدان رقابت شوید، فرقی نمی‌کند این توپ می‌تواند ماهی‌تابه، آیفون و یا ترامپ باشد! و این دقیقا چیزی است که بازی را جذاب کرده و تجربه‌ای متفاوت از بازی‌های ایرانی را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. بازی زامبی‌های فوتبالیست بر روی روحیه‌ی شما تاثیر می‌گذارد و با بازی کردن آن در زمان کوتاهی شاد و سرحال می‌شوید.

در هر بازی هرچه بیشتر گل  بزنید رکورد بیشری را برای خود ثبت خواهید کرد و نحوه‌ امتیازدهی در بازی به این صورت است که اگر تعداد گل‌های شما به ۱۰ رسید یک الماس دریافت می‌کنید و با استفاده از الماس ها می‌توانید آیتم‌های بیشتری را خریداری کنید که هر کدام فیزیک مخصوص خود را دارد. این دقیقا جایی است که بازی مشا را به چالش می‌کشد و برای باز کردن و یا خریداری آیتم‌های جذاب‌تر ملزم به ثبت رکورد بیشتری خواهید بود.

زامبی‌های فوتبالیست که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده شده است تا به امروز بیش از ۲۰۰۰  کاربر فعال را از آن خود کرده است و چیزی حدود ۲۴ مگابایت از فضای دیوایس اندرویدیتان را به خود اختصاص خواهد داد.

در نهایت جدا از ایرادهای این بازی مانند ثابت بودن شخصیت‌های بازیکن، عدم طراحی مراحل متنوع و همچنین فضای بازی، بازهم می‌توان عنوان زامبی‌های فوتبالی را بازی سرگرم‌کننده‌ای دانست.

 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا