خود منفجر کننده‌ها!

روزی روزگاری در شهری مردم به خوبی و خوشی زندگی می‌کردند، تا اینکه خود منفجرزها آمدند تا مردم را بترکانند و بخندند.

موبنا – حالا نوبت شما است تا آن‌ها را به بالا پرت کرده و منفجر کنید تا دوباره صلح و صفا به شهر برگردد.

مرور بازی:

بازی خودمنفجرز گیم‌پلی ساده‌ای دارد. در این بازی شما باید با چند حرکت، خود منفجرزهای مزاحمی که بین مردم در سطح شهر در حال راه رفتن هستند را به هوا پرت کرده و منفجرشان کنید! برای پرت کردن و یا منفجر کردن دشمنان هم تنها کافی است انگشت خود را روی هر یک از خودمنفجرزها بکشید. این بازی امتیازی بوده و هرچقدر بتوانید دشمنان بیشتری را ناکار کنید، امتیاز و سکه بیشتری هم کسب خواهید کرد.

خود منفجر کننده‌ها!

به دلیل امتیازی بودن بازی، خبری از مراحل مختلف نیست و شما باید در یک مرحله به جمع کردن امتیاز بپردازید. اما خوش‌بختانه تیم سازنده برای جلوگیری از تکراری شدن روند بازی، شهرها و محیط‌های مختلفی را طراحی کرده‌اند. شما می‌توانید از قسمت انتخاب شهر، یک شهر را انتخاب کرده و آن‌ها را به نوبت از وجود این مزاحمین پاک‌سازی کنید. شهر قشنگ، عامریقاز که شهر اصلی خودمنفجرزها است، پاقیس و ایتالو باجو، شهرستان قشنگ، بیابان قالاهاری، خود منفجرز آرنا، بیابان جامی الثابر، دره کولوره دو سه چار، سواحل قشنگ، صحرای چورلستان، قبرستون مرده‌ها، کویر الواسکی پسکی، جنگل عامازوم، جنگل‌های ابری تونگا و تعدادی قسمت که به زودی به این بازی اضافه می‌شوند جزو اماکنی هستند که تحت حمله خودمنفجرزها قرار گرفته‌اند و به کمک شما برای پاک‌سازی نیاز دارند.

خود منفجر کننده‌ها!

با گذشت زمان و پیش‌روی در بازی، تعداد خودمنفجرزهایی که پشت‌هم و به سرعت وارد خیابان‌ها شده، بیشتر می‌شوند. اینجاست که بازی عکس‌العمل سریع‌تر شما را می‌طلبد! علاوه بر پرتاب کردن خود منفجرزها به هوا و پکاندن آن‌ها، باید حواس‌تان به مردم عادی که بین خودمنفجرزها در حال تردد هستند هم باشد. اگر خدای نکرده آن‌ها را به اشتباه به هوا پرت کرده و منفجر کنید، از تعداد جان‌های‌تان در بازی کم خواهد شد. هم‌چنین اگر خودمنفجرز پلیدی این وسط از دست شما فرار کرده و پیش از آن‌که بترکانیدش از صفحه خارج شود، بازهم یکی از جان‌های خود را از دست خواهید داد!

اما قسمت جالب و کمی ترسناک این بازی غول‌ها هستند! غول‌های این بازی هر کدام ده برابر یک خودمنفجرز عادی قد و هیکل داشته و برای نابودی‌شان باید زحمت بیشتری بکشید. اما جای نگرانی نیست، در این بازی اسلحه‌ها و آیتم‌های ویژه متعددی وجود دارند که می‌توانید پیش از ورود به بازی خود را به آن‌ها مجهز کرده و در حالی‌که تا دندان مسلح شده‌اید، به مصاف غول‌ها بروید. فقط حواس‌تان باشد تمامی این سلاح‌ها و آیتم‌ها پولی بوده و باید درست و به موقع از آن‌ها استفاده کنید.

خود منفجر کننده‌ها!

برای مجهز کردن خود، می‌توانید سری به قسمت فروشگاه بازی بزنید. در قسمت انتخاب ابزار از فروشگاه بازی، می‌توانید در میان انواع سلاح‌های گرم و سرد مانند قمه، تبر، شوکر، شیمیایی، باتوم، شعله افکن و نارنجک به خرید بپردازید. غیر از اسلحه، در این بازی آیتم‌های ویژه دیگری هم هستند که با تجهیز خود به آن‌ها می‌توانید قدرت و استقامت خود را افزایش دهید. این آیتم‌ها مانند نابودگر، غول زن، امتیاز دو برابر کن، سکه گیر و جون اضافه هر کدام به نحوی در کسب امتیاز بیشتر در این بازی به کمک شما خواهند آمد.

البته برای خریدن هر یک از این آیتم‌ها به سکه‌هایی که با کشتن هر خودمنفجرز جمع می‌کنید، احتیاج دارید. برای افزایش تعداد سکه‌های خود چندین راه دیگر هم خواهید داشت. یا باید پول پرداخته و سکه‌ها را خریداری کنید، یا با دیدن ویدئو تبلیغاتی و یا عضویت در اینستاگرام استودیو سازنده این بازی یعنی استودیو بادبادک، تعدادی سکه رایگان دریافت کنید.

غیر از روند اصلی بازی، دو قسمت ویژه به نام مأموریت و امتیاز هم در این بازی داریم. در قسمت مأموریت، بازی به شما چند مأموریت ویژه محول می‌کنه که با رد کردن هر کدام از آن‌ها تعدادی سکه دریافت خواهید کرد. در قسمت امتیاز هم بعد از وارد کردن اسم خود می‌توانید بالاترین رکوردهای ثبت شده در بازی را مشاهده کنید. کسی چه می‌داند، شاید اسم شما هم قرار است به این جدول اضافه شود!

خود منفجر کننده‌ها!

اگر بخواهیم دیدی منصفانه به این بازی داشته باشیم، محصول استودیو بادبادک به راستی عنوان سرگرم‌کننده‌ای است. طراحی مراحل و گرافیک بازی در حد قابل قبولی است. موسیقی بازی نیز که بنا بر ادعا سازندگان مختص این بازی طراحی و ساخته شده، کاملاً با محیط بازی هماهنگ است. در قسمت انتخاب آهنگ از فروشگاه بازی نیز می‌توانید موسیقی دلخواه خود را انتخاب کرده و حین منفجر کردن دشمنان از آن لذت ببرید.

خود منفجر کننده‌ها!

تنها و شاید بزرگ‌ترین مشکل این بازی، تبلیغاتی است که پایین صفحه نمایش داده می‌شود و علناً دسترسی شما را به برخی از آیتم‌ها در منوی اصلی بازی محدود می‌کنند.

شاید در ابتدا این بازی کمی سخت به نظر برسد، اما مطمئن باشید با تمرین در منفجر کردن این مزاحمین ناخوانده و مجهزتر کردن خود، دیگر به سختی می‌توانید از این بازی امتیازی دست بکشید!

کافه‌بازار
  • خود منفجر کننده‌ها!
  • خود منفجر کننده‌ها!
  • خود منفجر کننده‌ها!
  • خود منفجر کننده‌ها!
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا