معرفی بازی: Neon Drifters

Neon Drifters یک بازی اکشن و مهیج است. البته مهم‌تر از اکشن بودن بازی، طراحی پیکسلی این عنوان است. احتمالاً تا به حال دیگر همه شما برای یک‌بار هم که شده با بازی‌های پیکسلی برخورد کرده‌اید؛ منظور از گرافیک پیکسلی همان گرافیک آتاری طور خودمان است!

موبنا – اگر از طرفداران این سبک از بازی‌ها هستید، خوشحال باشید که بالاخره می‌توانید یک عنوان جدید به کلکسیون بازی‌های پیکسلی خود اضافه کنید. Neon Drifters که به تازگی منتشر شده، علاوه بر محیط جذاب خود، گیم‌پلی سریع و مهیجی نیز دارد. گیم‌پلی‌ای که تنها با یک‌بار تجربه، دیگر به سختی می‌توان کنارش گذاشت. با ما در ادامه همراه باشید.

مرور بازی:

ماجرا بسیار ساده است. در این بازی دو بعدی، شما باید سوار بر موتور خود بر فراز شهری نورانی ویراژ داده و موانع مسیر را پشت سر بگذارید. تا یادمان نرفته بگوییم که Neon Drifters یک بازی امتیازی است؛ یعنی در این بازی خبری از مراحل مختلف نیست. به هر میزان که در مسیر بازی بیش‌تر پیش روید، مسلماً به همان میزان نیز امتیاز بیش‌تری از بازی دریافت می‌کنید. در نهایت هم می‌توانید با مقایسه رکورد خود با سایر رکوردهای جهانی، به میزان خفن بودن خودتان پی ببرید.

معرفی بازی: Neon Drifters

با شروع بازی، حرکت شما نیز آغاز می‌شود. با شروع حرکت، کم‌کم سر و کله موانع مسیر نیز پیدا شده و شما باید با زمان‌بندی درست و عکس‌العمل به موقع، این موانع را پشت سر بگذارید و به قولی جاخالی دهید! در صورتی که با هر یک از این موانع برخورد کنید، کاراکتر بازی و موتورش، همه باهم منفجر شده و شما باید بازی را دوباره از اول شروع کنید.

 این موانع در ابتدا کم تعدادتر بوده و کم‌کم با پیش‌روی در بازی، به تعدادشان اضافه می‌شود. البته این تنها چالش بازی نیست، علاوه بر موانع معمولی بازی، تعدادی مانع پیچیده‌تر و ترسناک‌تر هم در بازی موجودند که فرار  از چنگال‌شان کمی سخت‌تر است.

خوشبختانه کنترل بازی بسیار راحت و روان است. بنابراین برای باختن نمی‌توانید تقصیر را گردن بازی بیاندازید! برای هدایت این موتورسواران حرفه‌ای، تنها کافی است دو طرف صفحه را لمس کرده تا به چپ و راست حرکت کنید. جزئیات محیط بازی نیز کاملاً به اندازه بوده و حواس شما را پرت نمی‌کند. تازه موسیقی جذاب و هیجان انگیز بازی نیز حسابی با محیط و گیم‌پلی این عنوان هم‌خوانی داشته و جو خوبی در بازی ایجاد می‌کند.

معرفی بازی: Neon Drifters

برای جذاب‌تر شدن گیم‌پلی بازی، سازندگان تعدادی کارت هم در مسیر شما قرار داده‌اند که حین ویراژ دادن و جاخالی دادن، باید آن‌ها را نیز جمع کنید. حالا شاید فکر کنید این کارت‌ها به چه دردی می‌خورند. جواب این است که شما می‌توانید از این کارت‌ها برای آزاد کردن سایر دریفترها یا همان کاراکترهای موتورسوارِ بازی استفاده کنید. در ابتدای بازی، شما تنها می‌توانید کاراکتر خود را از میان دو کاراکتر انتخاب کرده و وارد بازی شوید و کم‌کم با افزایش تعداد کارت‌های خود، کاراکتر جدیدی خریده و حالش را ببرید!

در میان خوبی‌های این عنوان مسلماً گرافیک و طراحی بازی رتبه اول را کسب می‌کند! هرچند اگر کلاً با بازی‌های پیکسلی حال نمی‌کنید، به احتمال زیاد از این بازی هم خوش‌تان نمی‌آید. اما اگر از طرفداران این سبک از بازی‌ها هستید، به شما اطمینان می‌دهیم Neon Drifters ناامیدتان نخواهد کرد.

گوگل‌پلی
  • معرفی بازی: Neon Drifters
  • معرفی بازی: Neon Drifters
  • معرفی بازی: Neon Drifters
  • معرفی بازی: Neon Drifters
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا