معرفی بازی: سانجو- فرار

سانجو یک بازی پلتفرمر و امتیازی است. در این بازی ایرانی محصول استودیو اردیبهشت، شما با یک بچه شیطان و بازیگوش طرفید که دائم از در و دیوار بالا رفته و خرابکاری می‌کند.

موبنا – کار اصلی شما هدایت و کنترل این پسر بچه بازیگوش است، به نحوی که در طول مسیر با موانع بر خورد نکرده و بیش‌ترین مسیر ممکن را بپیمایید. البته در این مسیر با چالش‌های مختلفی نیز رو به رو خواهید شد.

مرور بازی:

سانجو یک پسربچه بازیگوش است که در و همسایه از شیطنت‌های او به تنگ آمده‌اند. به همین دلیل هر بار یکی از همسایه به در خانه آن‌ها آمده و از سانجو پیش پدرش شکایت می‌کند. برای همین هم سانجو همیشه از دست پدر عصبانی خود در حال فرار است. حالا شما در این بازی باید به کمک این پسربچه آمده و به او در فرار از دست پدرش کمک کنید!

معرفی بازی: سانجو- فرار

با شروع بازی، شما سانجو را در حال دویدن در خیابان‌های تهران می‌بینید؛ در حالی که پدر عصبانی‌اش مگس‌کش به دست، از پشت سر در حال تعقیب اوست. در این بازی شما علاوه بر بالا رفتن از در و دیوار و برخورد نکردن با موانع مسیر، باید از دست این پدر عصبانی نیز فرار کنید. فراموش نکنید، به محض این‌که مگس کش پدر با سانجو برخورد کند، شما بازی را باخته و باید مرحله را از اول شروع کنید.

همان‌طور که گفتیم سانجو یک بازی امتیازی است. در این بازی خبری از مراحل مختلف نیست و شما تنها با یک مرحله رو به رو هستید و باید تا جایی که می‌توانید بدوید! البته حین این دویدن‌ها و پریدن از روی موانع مختلف، شما باید هر چه سیب در راه دیدید نیز جمع کنید؛ گویا سانجو به سیب علاقه خاصی دارد!

معرفی بازی: سانجو- فرار

سیستم هدایت و کنترل این بازی بسیار ساده است. تنها کافی است روی صفحه ضربه وارد کنید تا سانجو به هوا بپرد. از آن‌جایی که سبک بازی رانر است، برای حرکت کردن نیازی به فشردن دکمه خاصی نیست.

خوشبختانه در عنوان سانجو- فرار شاهد جزئیات خوبی هستیم. درست است که گفتیم در این بازی تنها با یک مرحله رو به رو هستید، اما سازندگان برای ایجاد کمی تنوع در عنوان خود، آیتمی برای تغییر لوکیشن بازی قرار داده‌اند؛ شما اگر بتوانید حین دویدن این آیتم را نیز بردارید، به لوکیشن دیگری منتقل خواهید شد. بنابراین شهر تهران تنها لوکیشن این بازی نخواهد بود.

معرفی بازی: سانجو- فرار

یکی دیگر از نقاط مثبت این بازی، طراحی بامزه محیط آن است. با ورود به مرحله، شما با محیطی رنگارنگ گه الما‌ن‌های ایرانی از سر و کول‌اش می‌بارد، رو به رو می‌شوید. حتی موانع مسیر شما نیز بساط لبو فروشی و بستنی فروشی است که البته باید سعی کنید با آن‌ها برخورد نکنید. برای موسیقی بازی اما سازندگان از موسیقی به اصطلاح قِری خودمان استفاده کرده‌اند که می‌تواند برای آن‌هایی که دل شادی دارند، جذاب باشد.

درمجموع سانجو عنوان جذابی است. هرچند بی عیب و ایراد هم نیست. مثلاً طراحی رابط کاربری بازی کمی گیر و گور دارد و جا داشت که بهتر شود. جدا از این مورد، گیم‌پلی ساده و روان بازی و گرافیک و طراحی بامزه این عنوان، سانجو را به عنوانی جذاب و سرگرم‌کننده تبدیل کرده است. عنوانی که برای آن‌ها که سرگرمی و شاد شدن را باهم می‌خواهند، می‌تواند بسیار جذاب باشد!

کافه‌بازار
  • معرفی بازی: سانجو- فرار
  • معرفی بازی: سانجو- فرار
  • معرفی بازی: سانجو- فرار
  • معرفی بازی: سانجو- فرار
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا