معرفی بازی: Balls VS Blocks

توپ در مقابل بلوک نام عنوانی امتیازی و بی‌نهایت جذاب و درعین حال اعتیادآورد است! در این بازی که گیم‌پلی جدید و منحصر به فردی دارد، شما باید تعدادی توپ را از میان موانع مسیر هدایت کنید.

موبنا – هرچند رد شدن از این موانع به هیچ وجه کار ساده‌ای نخواهد بود. Balls VS Blocks به تمرکز و سرعت عمل بالایی نیاز دارد، شاید به همین دلیل است که این بازی تا این حد جذاب و سرگرم‌کننده از کار درآمده. با ما در ادامه همراه باشید.

مرور بازی:

همان‌طور که گفتیم، در این بازی شما با تعدادی توپ و مقادیر بسیاری مانع سر و کار دارید. کار اصلی شما در این بازی هدایت توپ‌هایی است که به شکل ماری به یکدیگر متصل شده‌اند.

معرفی بازی: Balls VS Blocks

در ابتدا بازی چهار توپ بهم متصل را در اختیار شما قرار می‌دهد. با شروع بازی، توپ‌ها حرکت خود را آغاز کرده و درست همین‌جاست که سر و کله موانع مسیر نیز پیدا می‌شود. موانع این مسیر را تعدادی خانه مربعی شکل تشکیل داده‌ که در گوشه و کنار راه شما قرار گرفته‌اند. روی هر یک از این مربع‌ها عددی نوشته شده، این عدد به این معناست که برای رد شدن از این خانه مخصوص، شما به این تعداد توپ نیاز دارید. البته بهتر است تا جایی که می‌توانید از برخورد با این خانه‌های مربعی شکل اجتناب کنید، مگر آن‌که چاره‌ای نداشته و تمام مسیر رو به رو مسدود شده باشد.

با برخورد به هر مانع، به تعداد عدد نوشته شده از تعداد توپ‌های شما کم می‌شود. این اتفاق انقدر تکرار می‌شود که تعداد توپ‌های باقی‌مانده شما از عدد نوشته شده روی مربع، کمتر باشد. در این صورت شما در بازی شکست خورده و باید مرحله را از ابتدا آغاز کنید.

معرفی بازی: Balls VS Blocks

البته شما در این مسیر تنها نخواهید بود، بازی برای جبران توپ‌های از دست داده، تعدادی توپ هم در مسیر شما قرار داده است. شما باید تمرکز اصلی خود را بروی جمع کردن این توپ‌ها گذاشته تا دربرخورد با موانع با کمبود مهمات رو به رو نشوید!

همان‌طور که گفتیم این بازی عنوانی امتیازی است، به این معنا که به هر میزان در این بازی بیش‌تر مقاوت کرده و پیش‌روی کنید، رکورد بالاتری هم خواهید داشت.

Balls VS Blocks جزئیات زیادی را به بازیکن ارائه نمی‌کند. حتی در این بازی خبری از منوی اصلی هم نیست و شما بلافاصه وارد جریان اصلی بازی خواهید شد. درست است که گیم‌پلی این عنوان به حد کافی جذاب است، اما بازهم اضافه کردن تعدادی آیتم جانبی و جزئیات بیش‌تر می‌توانست جذابیت این عنوان را افزایش دهد.

هرچند درنهایت باید گفت در میان بازی‌های امتیازی، به راستی Balls VS Blocks عنوان خوبی محسوب می‌شود. سیستم کنترل راحت بازی و گیم‌پلی روان و طراحی به نسبت قابل قبول این عنوان، همگی درکنار هم عنوانی جذاب را تشکیل داده‌اند. عنوانی که مطمئناً با یک بار تجربه، معتادش خواهید شد!

اپ‌استور گوگل‌پلی
  • معرفی بازی: Balls VS Blocks
  • معرفی بازی: Balls VS Blocks
  • معرفی بازی: Balls VS Blocks
  • معرفی بازی: Balls VS Blocks
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا