معرفی بازی: Infinity Loop

در عنوان Infinity Loop همان‌طور که از نام ترسناکش هم پیداست، شما با بی‌نهایت لوپ سر و کار دارید! البته نه دقیقاً به این معنا. درواقع شما باید اشکالی عجیب و غریب را آن‌قدر بچرخانید تا تمام قطعات موجود در صفحه با ترکیبی خاص به هم متصل شده و درواقع تشکیل یک لوپ را بدهند.

موبنا – البته که کار بسیار دشواری است و به فکر کردن اساسی نیاز دارد. Infinity Loop گیم‌پلی جذاب و منحصر به فردی دارد. با ما در ادامه همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر این عنوان جذاب و عجیب و غریب.

مرور بازی:

Infinity Loop بازی جدی‌ای است و از همان اول شما را وارد میدان مبارزه می‌کند. با شروع هر مرحله شما با صفحه‌ای رو به رو می‌شوید که قطعات مختلفی روی آن به چشم می‌خوردند. شما باید این قطعات را آن‌قدر بچرخانید تا درنهایت همه‌ی این قطعات با ترتیب و ترکیب خاصی بهم متصل شوند. برای این‌کار شاید ناچار باشید هر قطعه را چندین و چندبار بچرخانید تا بالاخره به ترکیب نهایی دست پیدا کنید.

معرفی بازی: Infinity Loop

کمی کار دشواری است اما مطمئن باشید می‌توانید از پس آن برآیید. در این بازی نه خبری از محدودیت زمانی است و نه محدودیت تعداد حرکات خواهید داشت. فقط شمایید و یک صفحه و تعدادی قطعه بهم ریخته، هرچقدر خواستید می‌توانید آن‌ها را بچرخانید تا به جواب برسید.

اگر به پایین صفحه دقت کنید، آیکونی در آن قسمت قرار دارد که مود بازی را عوض می‌کند. در این مود جدید شما با گیم‌پلی‌ای متفاوت رو به رو خواهید شد. در اینجا باید برعکس مراحل قبل، قطعات تشکیل دهنده‌ی شکلی که در صفحه می‌بینید را از هم جدا کنید؛ به نحوی که درنهایت هیچ دو قطعه‌ای بهم متصل نمانده باشند.

معرفی بازی: Infinity Loop

Infinity طراحی ساده و زیبایی دارد. در این بازی خبری از جزئیات زیاد و محیطی شلوغ نیست. همین سادگی باعث شده این بازی بیش‌تر عجیب و غریب به نظر برسد. البته طراحی مراحل بازی خیلی هم یکنواخت نیست و اتفاقاً برعکس، سازندگان با استفاده از ترکیب رنگی‌های مختلف سعی کرده‌اند کمی تنوع به عنوان خود ببخشند.

معرفی بازی: Infinity Loop

درنهایت گیم‌پلی این عنوان به‌ قدری جذاب است که یکتواختی محیط به هیچ وجه برای‌تان آزاردهنده نخواهد بود.

Infinity Loop عنوان جذابی برای دوست‌داران بازی‌های معمایی خواهد بود. گیم‌پلی عالی و منحصر به فرد این بازی، این عنوان را به عنوانی جذاب و سرگرم‌کننده تبدیل کرده است. پس اگر شما هم از طرفداران این سبک از بازی‌های هستید، پیشنهاد می‌کنم تجربه این عنوان را از دست ندهید.

اپ‌استور گوگل‌پلی
  • معرفی بازی: Infinity Loop
  • معرفی بازی: Infinity Loop
  • معرفی بازی: Infinity Loop
  • معرفی بازی: Infinity Loop
  • معرفی بازی: Infinity Loop
  • معرفی بازی: Infinity Loop
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا