معرفی بازی: Horde

Horde یک بازی امتیازی سریع، پر استرس و بسیار سخت است! برای کسب امتیاز بالا در این بازی به تمرکزی عجیب و غریب نیاز دارید.

موبنا – در این بازی، تمام محیط اطراف شما قصد جان شما را دارند و دائم به سمت شما حمله می‌کنند. در این شرایط که شما کنترل گویی نورانی را بر عهده دارید، فکر می‌کنید چقدر بتوانید مقاوت کنید؟ با ما در ادامه همراه باشید.

مرور بازی:

در این بازی شما تنها با گویی نورانی و یک صفحه سر و کار دارید. اما این صفحه خودش داستانی دارد. با شروع بازی، نقطه‌های رنگی دیگری از اطراف به سمت شما حمله می‌کنند. در این شرایط تنها راه چاره، فرار کردن از میان آن‌هاست، به نحوی که با هیچ‌کدام از این دشمنان سر سخت برخورد نکنید. به محض برخورد، شکست می‌خورید و باید بازی را دوباره از اول آغاز کنید.

معرفی بازی: Horde

Horde بازی سختی است. شاید گیم‌پلی بازی به نظر ساده برسد، اما باور کنید در اولین تجارب خود از این بازی، شاید بارها و بارها در همان سه یا چهار ثانیه اول شکست بخورید.

ثبت امتیاز و رکورد شما بر طبق زمانی است که می‌توانید در این بازی مقاومت کنید. هرچه که از زمان ماندن شما در بازی بگذرد، به همان میزان نیز با چالش‌های سخت‌تر و پیچیده‌تری رو به رو خواهید شد. هرچند غیر از این دشمنانی که سرسختانه قصد جان شما را کرده‌اند، هر از چندگاهی سر و کله تعدادی آیتم کمکی نیز در بازی پیدا می‌شود. این آیتم‌ها می‌توانند کمک موثری در میزان استقامت شما در بازی داشته باشند. برای مثال یکی از این آیتم‌ها برای مدت کوتاهی شما را در برابر قطعات رنگی دیگر محافظت می‌کند.

معرفی بازی: Horde

همان‌طور که گفتیم، Horde یک بازی امتیازی است. بنابراین در این بازی خبری از مراحل مختلف نیست و شما در این عنوان تنها با یک محیط رو به رو خواهید شد. ولی می‌توان گفت همین تک محیط بازی نیز طراحی خوب و قابل قبولی داشته و برای مدت طولانی باعث آزار شما نخواهد شد. از آن جالب‌تر، موسیقی بازی است که فضایی دلهره‌آور و پر استرس به بازی بخشیده و همراه خوبی برای شما در این نبرد خواهد بود.

یکی دیگر از امکانات این بازی، بخش Multiplayer یا چندنفره بازی است. در این قسمت بازی دو حالت مختلف را به شما ارائه خواهد کرد. در حالت Elemination Mode شما به همراه رقیب خود وارد زمین بازی شده و هرکس بیش‌تر مقاومت کند، برنده خواهد بود. در بخش Co-op اما باید سعی کنید با بازیکنان دیگر تیم تشکیل داده و به یکدیگر در این محیط آشفته کمک کنید.

معرفی بازی: Horde

شاید تنها ضعف Horde را بتوان در نحوه کنترل این گوی سفید و کوچک دانست. برای کنترل این گوی تنها کافی است انگشت خود را روی صفحه قرار داده و در جهات مختلف حرکت دهید. این‌کار متاسفانه در برخی مواقع راه دید شما را سد می‌کند و کمی باعث برهم خوردن تمرکز بازیکن می‌شود. شاید بهتر بود سازندگان روش بهتری برای کنترل این بازی در نظر می‌گرفتند تا بازیکنان بتواند از این عنوان لذت کامل را ببرند.

هرچند درنهایت نمی‌توان منکر جذابیت‌های Horde شد. گیم‌پلی سریع و پر استرس این بازی، بزرگ‌ترین نقطه قوت آن محسوب شده و این بازی را به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل کرده است. پیشنهاد می‌کنیم اگر بدنبال یک بازی چالش برانگیز هستید، حتماً این عنوان را تجربه کنید!

معرفی بازی: Horde
  • معرفی بازی: Horde
  • معرفی بازی: Horde
  • معرفی بازی: Horde
  • معرفی بازی: Horde
  • معرفی بازی: Horde
  • معرفی بازی: Horde
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا