معرفی برنامه Photo Pattern Locker

اگر از قفل‌های تکراری گجت اندرویدی خود خسته شده‌اید، یا به دنبال تصاویر پس زمینه جذاب و جدید هستید، نصب برنامه Photo Pattern Locker را از دست ندهید.

موبنا – با نصب برنامه فوق این امکان به شما داده می‌شود که با استفاده از تصاویر افرادی که دوست‌شان دارید یا حتی تصاویر خودتان، قفل صفحه دستگاه خود را شخصی سازی و منحصر به فرد کنید. کار با Photo Pattern Locker بسیار ساده و روان است، با پانوشت همراه باشید تا با این اپلیکیشن جالب و کاربردی آشناتر شویم.

نگاهی به برنامه

پس از ورود به برنامه با رابط کاربری ساده اما جذاب و با آیکون‌های رنگارنگ روبرو خواهید شد. اولین اقدام در جهت شخصی سازی صفحه قفل دستگاهتان، انتخاب پس زمینه‌ای زیبا است که از طریق کلیک بر روی آیکون «Wallpaper» میسر می‌شود.photo pattern با انتخاب این آیکون صدها تصویر باکیفیت و جذاب به صورت فیلترهای «عاشقانه، حیوانات، گل، جشن‌ها و …» نمایان می‌شوند و امکان انتخاب را برایتان راحت‌تر می‌سازند. سپس می‌بایست استایلی برای نمایش تصویر خود (یا هر تصویری که دوست دارید) بر روی صفحه قفل انتخاب کنید که این عمل با استفاده از آیکون «Style» امکان پذیر است. حالا می‌توانید با انتخاب آیتم «Password» استایل و تصاویر قفل مورد نظر را اعمال کنید. البته قابل ذکر است که جهت اعمال استایل مورد نظر، ملزم به دانلود برنامه دیگری به نام «Solo AppLock» از طریق مارکت اندرویدی کافه بازار هستید که خود برنامه به صورت مستقیم شما را به صفحه نصب ارجاع می‌دهد.

اگر قابلیت‌های Photo Pattern Locker مورد پسندتان قرار گرفتند و تمایل داشتید استفاده از آن را به دوستان خود نیز پیشنهاد دهید، می‌توانید از گزینه «Share with friends» استفاده کنید.

نقاط قوت:photo pattern

• امکان انتخاب تصاویر پس زمینه باکیفیت و جذاب

• دسته بندی تصاویر جهت سهولت در دسترسی

• امکان انتخاب استایل قفل مورد نظر

• امکان ارسال برنامه به دوستان

نقاط ضعف:

• ارجاع به برنامه‌ای دیگر جهت تغییر استایل قفل

با توجه به این که کاربر برنامه Photo Pattern Locker را جهت شخصی سازی صفحه قفل دستگاه خود نصب و راه اندازی کرده است، اما هنگام انجام عمل مورد نظر، برنامه کاربر را به صفحه دانلود اپلیکیشنی دیگر با نام «Solo AppLock» ارجاع می‌دهد که منطقی به نظر نمی‌رسد.

  • معرفی برنامه Photo Pattern Locker
  • معرفی برنامه Photo Pattern Locker
  • معرفی برنامه Photo Pattern Locker
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا