اپلیکیشن آچار فرانسه: معرفی و دانلود

این روزها از درخواست تاکسی گرفته تا نیاز به نیروی کار را می توان با استفاده از اپلیکیشن های مختلف درخواست کرد. امروز قصد داریم تا اپلیکیشنی را به شما معرفی کنیم که در زمینه ی درخواست نیروی کار می تواند به شما بسیار کمک کننده باشد.

موبنا اپلیکیشن آچارفرانسه، اپلیکیشنی است که با استفاده از آن دیگر نیازی به ساعت ها و روزها گشتن به دنبال نیروی متخصص برای انجام کارهای موردنظر خود را نخواهید داشت. البته این اپلیکیشن و سرویس های آن در حال حاضر تنها در شهر تهران فعالیت دارند و احتمالاً ساکنان دیگر شهرها باید منتظر پشتیبانی آن در شهر موردنظر باشند.

زمانی که وارد این اپلیکیشن می شوید، باید با استفاده از اکانت خود وارد شوید؛ یا در صورتی که پیش از این اکانت نداشته اید، می توانید از قسمت ثبت نام حساب کاربری خود را ایجاد نمایید. توجه داشته باشید که بدون داشتن اکانت نمی توان از این صفحه گذر کرد و به محتوای اپلیکیشن دسترسی داشت.

آچارفرانسه
آچارفرانسه

پس از این که مشخصات خود را وارد کردید، یا ثبت نام انجام دادید و وارد شدید، با صفحه ای همانند تصویر زیر روبرو می شوید. در این بخش شما می توانید بسته به نیاز خود به نیروی متخصص، دسته ی خدماتی موردنظر خود را انتخاب نمایید. برای مثال، در صورتی که کامپیوتر شما خراب شده است، باید قسمت خدمات رایانه ای و سپس بخش رایانه را انتخاب نمایید.

آچارفرانسه
آچارفرانسه

زمانی که نیاز خود را مشخص کردید، به صفحه ای منتقل خواهید شد که باید در آن اطلاعات موردنظر خود برای مراجعه ی متخصص در محل را وارد کنید. برای مثال، در این بخش می توانید زمان و محل موردنظر برای انجام خدمت، توضیحات اضافه یا کدتخفیف خود را وارد نمایید.

آچارفرانسه
آچارفرانسه

پس از ثبت درخواست شما نیز با شما برای هماهنگی های بیشتر تماس گرفته خواهد شد و متخصص برای حل مشکل شما، در محل حاضر می شود.

شرایط محاسبه هزینه :

  • در برخی از شرایط و طبق سفارش شما، پیش از مراجعه ی نیروی متخصص قیمت حدودی تمام شده برای شما به شما اعلام می شود.
  • در برخی سرویس ها مانند نظافت، مراقبت و نگهداری، پذیرایی و جا به جایی ساعتی قبل از تایید نهایی قیمت محاسبه میشود.
  •  اما در برخی از شاخه ها، مثل تعمیر موبایل، که مشکل و حل آن باید به وسیله ی متخصص مشخص شود، هزینه پس از انجام خدمات به شما اعلام خواهد شد.
  • و البته در برخی سرویس ها مانند تعمیرات و بازسازی، باغبانی و … هزینه به صورت توافقی با مشتری مطرح میشود و در صورت تمایل مشتری سرویس مورد نظر ارسال میگردد و در غیر اینصورت بدون دریافت هزینه بازدید یا ایاب و ذهاب، سفارش مشتری لغو میشود.

دانلود اپلیکیشن آچارفرانسه:

اپلیکیشن آچار فرانسه: معرفی و دانلود

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا