سامسونگ از اولترابوک‌ های سری جدید Notebook 9 رونمایی کرد

موبنا- مدل پایه لپ‌تاپ‌های سری ۹ سامسونگ، نمایشگری ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p و پردازنده Core i5 نسل ششم اینتل  دارد و با قیمتی ۹۹۹ دلاری عرضه می‌شود و قادر است تا ۱۰ ساعت شارژدهی کند. مدل دوم این دستگاه اندازه نمایشگر بزرگتر ۱۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p دارد که با پردازنده Core i7 و …

موبنا- مدل پایه لپ‌تاپ‌های سری ۹ سامسونگ، نمایشگری ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p و پردازنده Core i5 نسل ششم اینتل  دارد و با قیمتی ۹۹۹ دلاری عرضه می‌شود و قادر است تا ۱۰ ساعت شارژدهی کند.

مدل دوم این دستگاه اندازه نمایشگر بزرگتر ۱۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p دارد که با پردازنده Core i7 و ۱۲ ساعت شارژدهی باتری قیمتی معادل ۱۱۹۹ دلار پیدا کرده است.

مدل سوم از سری Notebook 9 که نمایشگری ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن بالای ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ پیکسل دارد و قابل چرخش است. این لپ‌تاپ از پردازنده Core i7 و طول عمر باتری ۷.۳ ساعته با قیمتی ۱۱۹۹ دلاری برخوردار است.

اما آخرین مدل که Notebook 9 Pro نام گذاری شده به نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل و پردازنده Core i7 مجهز شده و طول عمر باتری ۶.۵ ساعته دارد و قیمت آن هم از همه مدل‌ها گران‌تر و برابر با ۱۳۹۹ دلار است.

همه مدل‌هایی که نام بردیم از حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت فلش، حافظه رم ۸ گیگابایت و ویندوز ۱۰ برخوردارند.

منبع:زومیت|نویسنده:امین فیض پور

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا