جند خبر از اپراتورها ي تلفن همراه

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، آنچه اين تلفن همراه را از ديگر گوشي هاي مد روز بازار متمايز مي کند اين است که شرکت بل آن را با هدست بلوتوث اعياني از نوع کريستال Swarovski عرضه مي کند.در مورد قيمت و زمان ارايه اين تلفن همراه هنوز اطلاعاتي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، آنچه اين تلفن همراه را از ديگر گوشي هاي مد روز بازار متمايز مي کند اين است که شرکت بل آن را با هدست بلوتوث اعياني از نوع کريستال Swarovski عرضه مي کند.
در مورد قيمت و زمان ارايه اين تلفن همراه هنوز اطلاعاتي منتشر نشده است.
“بل” دومين اپپراتور بزرگ کانادا است که تا سپتامبر ۲۰۰۷ ميلادي، ۰۲۱/۶ ميليون کاربر داشته است. 
****
جلد IPC-40 با رنگ هاي زيبا براي گوشي هاي سوني اريکسون به بازار آمد که داراي قابليت  محافظت کامل گوشي از ضربات احتمالي است.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اسلش فون” ، اطلاعاتي در مورد قيمت اين وسيله جانبي جديد هنوز منتشر نشده است.
سوني اريکسون شرکت سازنده تجهيزات الکترونيکي و تلفن همراه سوئدي – ژاپني که از ترکيب دو شرکت اريکسون سوئدي که در سال ۱۸۷۶پايه ريزي شد و شرکت ژاپني سوني سازنده تجهيزات الکترونيکي و تلفن همراه تشکيل شد اين شرکت در فصل آخر سال ۲۰۰۷ با کاهش ۱۷ درصدي سود مواجه شده است.
اين شرکت در حال حاضر با ۳/۸ درصد سهام در جايگاه پنجم قرار دارد.
*****
شرکت “تري” در بريتانيا ادعا کرده است که اولين اپراتوري خواهد بود که سرويس “Comes With Music” را در اين کشور پشتيباني مي کند و اين سرويس را از ۳ نوامبر براي گوشي نوکيا  N95 هشت گيگابايتي ارايه مي کند.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، شرکت تري اعلام کرد ،اين سرويس با يک قرارداد ۱۸ ماهه و هزينه ۳۲ پوند در ماه به کاربران ارايه مي شود.
خبر ها حاکي از آن بود که اين سرويس توسط شرکت کارفون وارهوس عرضه مي شود اما اکنون يکي از بزرگ ترين اپراتورهاي بريتانيا وارد ميدان شده و از عرضه اين سرويس خبر داده است.
*****


گوگل اعلام کرد، سرويس Google Earth را براي گوشي هاي تلفن همراه “آيفون” و ” آيپاد” ساخت شرکت آمريکايي ” اپل” راه اندازي کرد و اين سرويس از طريق فروشگاه هاي iTunes App Store در دسترس کاربران  قراردارد.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” اسلش فون” ،
اين سرويس بصورت سه بعدي همانند سرويس Google Earth on Desktop در دسترس کاربران گوشي هاي اپل قرارمي گيرد و با استفاده از اين سرويس کابران مي توانند به جستجوي مکانهاي مورد نظرشان اقدام کرده و بطور مستقيم به مکانهاي تجاري شهر دسترسي داشته باشند.


*****
هاچينسون دارنده مجوز شبکه ۳G ايرلند اعلام کرد در همکاري با نوکيا زيمنس شبکه نسل سوم اين کشور را به روز مي کند.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، هاچينسون گفت: در نظر داريم با اين طرح علاوه بر افزايش راهکارهاي شبکه HSPA ،راه کارهاي معماري اين شبکه ها را که فناوري به روز شده براي حجم زيادي از ترافيک داده هاي شبکه به همراه يک پشتيبان پروتکل اينترنتي است ، ارايه دهيم.
 در حال حاضر نوکيا زيمنس کار جايگزين کردن شبکه راديويي پيشين را با راه کارهاي ارتباطي نسل سوم با  قابليت مصرف بهينه انرژي آغاز کرده است و  بر اساس اين قرارداد که مدت آن سه سال بطول مي انجامد ، نوکيا موظف به تهيه مديريت شبکه NetActو راهکارهاي مديريت شبکه است.
وي در ادامه خاطر نشان کرد: اين اپراتور در نظر دارد راهکارهاي نوين ارتباطي همچون ايستگاه هاي ارتباطي قابل انعطاف و شبکه هاي اينترنتي پايه HSPA را براي کاربران ايرلندي فراهم کند.
۱۳۴/۱۱۲/ ۱۳۱/ ۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا